جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۵:۴۱
کد خبر: ۸۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت
با توجه به قرارداشتن در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" این شرکت در تلاش است تا خدمت‌رسانی به مناطق محروم را دوچندان کرده و بتواند روستاهای بیشتری را از نعمت روشنایی برخوردار كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری ایسنا، زينل قنبري گفت: اعتبار هزينه شده براي اجرا و تكميل اين طرح‌ها، 220 میلیارد ریال بوده است.

وي گفت: این طرح‌ها شامل نصب حدود 200 دستگاه ترانسفورماتور هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی، افزایش قدرت 300 دستگاه ترانسفورماتور هوایی پربار، احداث 40 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی به منظور تعدیل بار خطوط 20 کیلوولت، احداث بالغ بر 50 کیلومتر شبکه فشار ضعیف جهت تأمین برق 2100 مشترک جدید،  احداث 5 کیلومتر شبکه روشنایی بلواری است.

قنبري افزود: افزایش گرمای هوا و شرایط آب و هوایی شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان در تابستان امسال باعث شد تا میزان مصرف وسایل سرمایشی افزایش یابد که در جهت پایداری شبکه و تأمین انرژی برق مطمئن افزایش قدرت ترانسفورماتورها و نصب ترانسفورماتورجدید در نقاط ضعف ولتاژدر دستور کار این شرکت قرار گرفت و انجام شد.

او از تلاش براي تكميل پروژه برقرسانی به 21 روستای بالای 10 خانوار خبر داد و گفت: با توجه به قرارداشتن در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" این شرکت در تلاش است تا  خدمت‌رسانی به مناطق محروم را دوچندان کرده و بتواند روستاهای بیشتری را از نعمت روشنایی برخوردار كند.

قنبري ابراز اميدواري كرد كه پروژه‌هيا برق‌رساني به اين روستاها تا دهه فجر امسال تكميل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: