جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۹:۲۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
مرکز تجاری کنسرسیوم صادراتی فارس تا سه ماه آینده در کشور روسیه راه اندازی می شود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه حمایت های این شرکت در شکل گیری کنسرسیوم های صادراتی در خوشه های گلاب و عرقیات گیاهی میمند، سنگ شمال فارس، فرش و رب گوجه و ترشیجات فارس گفت: ایجاد مرکز تجاری کنسرسیوم صادراتی خوشه رب گوجه و ترشیجات فارس در کشور روسیه از برنامه هایی است که تا سه ماه آینده راه اندازی می شود.
شاهپور قنبری افزود: بخشی از هزینه های این مرکز که محلی برای عرضه دائمی محصولات کنسرسیوم است از محل اعتبارات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تامین می شود.
 وی ادامه داد: این کنسرسیوم ها در سه بخش صادرکنندگان پیشرفته،صادرکنندگان درحال توسعه و متوسط و کنسرسیوم فرش فیروزآباد به عنوان مهمترین قطب تولید فرش فارس ایجاد شده است.
قنبری با بیان اینکه سایر کنسرسیوم های صادراتی فارس در مرحله تحقیق و شناسایی بازار های هدف صادراتی هستند تصریح کرد: در استان فارس طرح توسعه خوشه های صنعتی از سال 1387 با توسعه خوشه صنعتی گلاب و عرقیات میمند آغاز شد و  به دنبال آن توسعه خوشه صنعتی سنگ شمال فارس کلید خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: