جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۷:۳۵
کد خبر: ۹۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد
استاندار فارس گفت: 800 روستای استان فارس تا پایان سال جاری به شبکه‌های ارتباطی دسترسی پیدا می‌کنند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس،محمدعلی افشانی در دومین روز از هفته دولت در جمع مردم بخش بیضا از توابع شهرستان سپیدان در سخنانی اظهار داشت: اینترنت به‌عنوان یک دانشگاه در هر خانواده وارد شده و عدم آگاهی از چگونگی بهره‌گیری از این شبکه ارتباطی سودمند معضلات و مشکلات بسیاری ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر روستائیان به شبکه‌های اینترنتی که فناوری روز دنیا محسوب می‌شود دسترسی پیدا کنند از این طریق محصولات تولیدی به‌ویژه صنایع‌دستی را به جهان معرفی و بستر درآمد مناسبی را برای خود و کشور فراهم خواهند کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه مهم‌ترین طرح حمل‌ونقل این استان آزادراه شیراز ـ اصفهان است، افزود: عملیات اجرایی این آزادراه در سه سال گذشته 24 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با تلاش‌های انجام‌ شده این میزان به 25 درصد افزایش‌یافت که در هفته دولت سال 97 به پایان می‌رسد.

افشانی تصریح کرد: با به پایان رسیدن این طرح عمرانی علاوه‌بر تسریع در انتقال کالا، بار و مسافر تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی منطقه به‌ویژه بخش بیضا خواهد داشت.

وی بیان داشت: بدون تعارف باید اذعان داشت که دولت یازدهم مظلوم واقع‌شده و در این راستا گازرسانی به بیش از 20 شهر و ده‌ها روستاهای استان فارس معادل 50 سال گذشته بوده که نشان از توجه دولت خدمتگزار به ارائه خدمات عمرانی و رفاهی به جامعه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: