گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
بسیج دانش آموزی اولین خاکریز دفاعی در مقابله با تهاجم فرهنگی است. از آغاز مبارزات سیاسی و انقلابی حضرت روح ا...(ره) تا به ثمر نشستن این انقلاب شکوهمند و در دوران طلایی دفاع مقدس همواره چشم امید امام راحل به نوجوانان و جوانان غیرتمند بسیجی این مرز و بوم بوده است.
بنا به گزارش خبرگزاری بسیج دانش آموزی استان فارس , فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در دفاع از بسیج دانش آموزی بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمودند.
 بنام الله یگانه پاسدار حرمت خون شهیدان
بسیج دانش آموزی اولین خاکریز دفاعی در مقابله با تهاجم فرهنگی است.
از آغاز مبارزات سیاسی و انقلابی حضرت روح ا...(ره) تا به ثمر نشستن این انقلاب شکوهمند و در دوران طلایی دفاع مقدس همواره چشم امید امام راحل به نوجوانان و جوانان غیرتمند بسیجی این مرز و بوم بوده است و فرزندان این انقلاب حسینی همواره الگو و اسوه و مقتدایشان خاندان عصمت و طهارت خاصه فرزندان عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و به این امام بزرگوار اقتدا نموده اند.وجود 36 هزار آلاله خونین عاشق در سنگر تعلیم و تربیت و دلدادگی و ایثار, نمونه بارز و حقیقتی انکار ناپذیر است.
اکنون که دشمن قداره بند در همه عرصه ها قصد چپاول و غارتگری و به زانو در آوردن این حکومت الهی دارند مسئولین و دولتمردان ما باید با بصیرت و آگاهی و ایمان و تقوا و عمل به هنگام و با محور قرار دادن رهنمود ها و ارشادات ولی و مولای با بصیرتمان توطئه های دشمنان قسم خورده را شناخته و با اقدام انقلابی, مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب الهی و مردمی بزنند .
آنانی که مدعی دفاع از حقوق بشر آمریکایی هستند بدانند که حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی و گروههای سلفی و تگفیری همچون داعش و دفاع  همه جانبه از رژیم منحوس سعودی سرلوحه همان حکام مستبد و آدم کش و نهادها و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری است.

استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با خونهای همین نونهالان و نوجوانان و جوانان بسیجی است که با تقدیم جان و مال و هستی خود همواره مدافع این انقلاب الهی و مردمی است.
سرهنگ دوم پاسدار  علی همتی سروستانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج




انتهای خبر 224224/113
نام:
ایمیل:
* نظر: