جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۵:۳۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
فاجعه بمب‌گذاری دفتر نخست‌وزیری در سال 61 که منجر به شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. بی‌شک سیره شهیدان رجایی و باهنر برای سازندگی ایرانی آباد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری صادقانه به ملت را منقوش و در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون بمناسبت هفته گرامیداشت دولت بیانیه ای صادر نمود که متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت که به حرمت شهیدان دولت، شهید رجایی و شهید باهنر نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است برای تجدید آرمانها و اهداف والایی که سنگ بنای استقرار نظام مردمی جمهوری اسلامی شد.

در تاریخ ایران، دهه اول انقلاب اسلامی، دهه‌ای پر نشیب و فراز بود که دولت های متخاصم با به‌کارگیری گروهک‌های سرسپرده و باهدف انحراف آموزه‌های انقلاب اسلامی و از بین بردن مسئولان نظام نوپای جمهوری اسلامی دست به ترور بسیاری از دل‌سوختگان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی زده اند،که در این راستا فاجعه بمب‌گذاری دفتر نخست‌وزیری در سال 61 که منجر به شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. بی‌شک سیره شهیدان رجایی و باهنر برای سازندگی ایرانی آباد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری صادقانه به ملت را منقوش و در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است. اکنون بسیجیان سند افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه پایمردی و استقامت در برابر ظالمان و زورگویان و استکبار جهانی بوده و با عشق و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه فاتح قلل افتخار در عرصه های گوناگون می باشند.

امروز مهندسین مؤمن و متدین بسیجی با الگو پذیری از شهیدان افتخار آفرین دولت، شهیدان رجایی و باهنر با عظمی راسخ و همتی بلند با گسترش فضای دینی، ارزشی و انقلابی در راستای تحقق فرامین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمانده معظم کل قوا همواره و با استمرار راه سرخ شهیدان نقش آفرین بوده اند و امروز با حضور مخلصانه و عاشقانه در کمک به کشاورزان و صنعتگران با ارائه خدمات صادقانه و بی منت، شاهد حماسه آفرینی این سربازان مخلص ولایت در عرصه خدمت و تحقق حماسه اقتصاد مقاومتی مورد مطالبه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز می باشند.

ما اعضای جامعه بسیج مهندسین کازرون ضمن تکریم فرهنگ متعالی خدمت به عشق و تواضع به مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب و تجدید میثاق با شهدای عزیز دولت که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی صفات انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت شبانه روزی را به منصه ظهور گذاشنتند و لحظه عمر پربرکت خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کارگرفتند تا جهادگران عرصه خدمت رسانی صادقانه به مردم باشند.

شايسته است با تأسي به اين دو اسوه عشق و شهادت، ايمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه ای عزیز و با پشتوانه عظيم مردمي و عزمي راسخ، جهت تحقق چشم‌انداز 20 ساله و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، خدمت روزافزون در برقراری امنیت، رفع محروميت‌ها، تبعيض و فساد، توسعه عدالت محور ، ترويج علم و معنويت و اخلاق اسلامي در جامعه ایران اسلامی خالصانه تلاش نمائیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: