کد خبر: ۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
شوراي نگهبان طي اطلاعيه‌اي از افراد ثبت نام كننده در انتخابات و نيز علما، ائمه جمعه و جماعات، شخصيت‌ها و گروهها و نيز آحاد ملت به دليل ابراز حمايت از اقدام اين نهاد در احراز صلاحيت داوطلبان تقدير و تشكر كرد.

به گزارش پیام زینب (س) به نقل ازاداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، متن اين اطلاعيه به شرح زير مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال رسول الله صلي الله عليه و آله:

«من لم يشكرالناس لم يشكر الله»

«هركس شكرگزار مردم نباشد شكر خداوند متعال را بجاي نياورده است»

در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري كه بارزترين نماد تحقق حماسه سياسي است، مراحل اوليه خود را كه ثبت نام داوطلبان و بررسي صلاحيت‌ها بود به پايان رساند. پس از ثبت نام داوطلبان، اشخاص حقيقي و حقوقي با ارائه گزارش‌هاي مفيد، صدور بيانيه و امضاء طومار خواستار دقت شوراي نگهبان در انجام وظيفه قانوني خويش گرديدند كه اين امر براي اعضاي شوراي نگهبان، مايه دلگرمي و راهگشا بود.
بي‌گمان كسانيكه در همه مراحل انتخابات، حركت در مسير قانون را از شوراي نگهبان مطالبه كرده‌اند و نيز كساني كه با اثبات اعتقاد و التزام خود به قانون اساسي، اين ميثاق گرانقدر ملي، نظرات قانوني شوراي نگهبان را پذيرفته‌اند در خلق اين حماسه عظيم سياسي، نقش ماندگار دارند و نامشان به عنوان خالقان اين افتخار، در تاريخ ثبت خواهد شد.
اعضاي شوراي نگهبان با اعلام اينكه همواره تلاش داشتند بدون ملاحظه هيچ‌كس، فقط و فقط خدا را در نظر بگيرند، از مراجع اعظام، علماء اعلام، ائمه جمعه و جماعات، شخصيتها، گروهها و اقشار مختلف مردم كه به هر شكلي شوراي نگهبان را در انجام وظايف خطير خود ياري كردند و با هزارها امضاء و طومارها، فردي و جمعي از اقدام قاطع و بي‌طرفانه شوراي نگهبان تقدير و تشكر كردند سپاس‌گزاري مي‌كند و بار ديگر اعلام مي‌دارد كه از اين پس نيز با عمل به وظايف قانوني خويش، جهت نظارت موثر بر انتخابات و صيانت از آراء مردم شريف ايران اسلامي از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.
انتهای متن/ریحانه

نام:
ایمیل:
* نظر: