جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۷:۳۹
کد خبر: ۹۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز تاکید شد :
در بازدید نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی از برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بر اهتمام ویژه نمایندگان مجلس به‌منظور رفع مسائل و مشکلات بخش صنعت استان فارس، تأکید شد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس  به نقل از خبرگزاری فارس ، در بازدید از برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز که عصر دیروز با هماهنگی هیأت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و با حضور چهار نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی، کمال‌الدین پیرموذن مشاور معاون وزیر و عضو موظف هیأت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام شد، شرکت‌کنندگان از چهار واحد صنعتی بازدید و با مشکلات و چالش‌های بخش صنعت آشنا شدند.

نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در این بازدید توسعه و تعالی‌بخشی صنعت فارس را از راهبردهای اصلی نمایندگان این استان در مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: حضور همزمان چهار نماینده  شیراز در واحدهای صنعتی که برای نخستین‌بار انجام می‌شود باهدف آشنایی بیشتر آن‌ها با مشکلات و بحث و تبادل‌نظر با صاحبان صنایع صورت می‌گیرد.

بهرام پارسایی افزود: مقرر شد پس از ارائه دیدگاه‌های صاحبان واحدهای صنعتی و جمع‌بندی مشکلات و نیز راهکارهای موجود برای رفع مشکلات، این مسائل در سطح ملی توسط نمایندگان پیگیری شود.

وی بابیان اینکه دولت اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات بخش صنعت دارد گفت: کاهش سود بانکی به 18 درصد از اقدامات مؤثر دولت بوده و امیدواریم با تداوم این دولت سایر مشکلات توسعه صنعتی برطرف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به وجود اتحاد و همدلی بین نمایندگان شیراز و نیز روند مناسب در دولت برای رفع چالش‌ها و مشکلات، به آینده بهتری برای بخش  صنعت امیدواریم.

نماینده دیگر شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی را از مهم‌ترین مسائل واحدهای صنعتی برشمرد و گفت: باید تمام تلاش خود را  برای رفع این مشکلات انجام دهیم تا چرخ‌های صنعت درحرکت باشد.

فرج‌الله رجبی با اشاره به وجود مشکلات بسیار از سوی نظام بانکی برای صنعتگران تصریح کرد: بانک‌ها به امپراتوری تبدیل شده‌اند که باید به‌صورت بسیار ویژه برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد تا اقتصاد ملی نجات یابد.

وی بر تلاش نمایندگان برای اولویت‌بندی مشکلات صنعتگران و پیگیری این مشکلات در سطح کلان و ملی تأکید کرد.

دیگر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه مشکلات بخش صنعت سبب شده این بخش در شرایط موجود وضعیت مناسبی نداشته باشد خاطرنشان کرد: به حرکت درآوردن چرخ‌های صنعت از اولویت‌های اصلی نمایندگان است.

مسعود رضایی افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان فارس و وجود نیروی انسانی توانمند و افراد خوش‌فکر و صاحب‌نظر در این بخش، باید تدابیر مناسبی برای توسعه و رونق‌بخشی صنعت فارس در نظر گرفته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: