يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۳:۴۵
کد خبر: ۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
رئیس علوم پزشکی فسا:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: نخستین دوره مدرسه تابستانی ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان مناطق ۱۰گانه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار می‌شود.

به گزارش به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس  به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علیرضا عسکری بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین دوره مدرسه تابستانی ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان مناطق 10گانه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی فسا خبر داد و اظهارداشت: این دوره آموزشی با محوریت بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش برگزار شده است.

وی با اشاره به شرکت 200 نفر از دانشجویان نخبه و استعدادهای درخشان علوم پزشکی در این دوره، افزود: دانشجویان در این برنامه با مباحث نوین در حوزه آموزش و برنامه‌ریزی آشنا می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به اینکه آموزش‌های این مدرسه تابستانی توسط استادانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، کرمان و فسا ارائه می‌شود، بیان کرد: اخلاق حرفه‌ای،CONCEPT MAP، فلسفه و چیستی علم، دانشگاه‌های نسل سوم، زیست فناوری، طب سنتی، الگوهای آموزش سلامت، آینده نگاری و مرجعیت علمی از جمله محورهای آموزشی این دوره از مدرسه تابستانی است.

عسکری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه با 10 غرفه شامل نوآوری‌های آموزش در نظام سلامت و دستاوردها و اقدامات مشترک آموزشی و بهداشتی درمانی از سوی معاونت‌ها با حوزه آموزشی دانشگاه از دیگر برنامه‌ها است.

نام:
ایمیل:
* نظر: