شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۴:۱۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از افتتاح چهل و چهارمین ایستگاه ورزش صبحگاهی و سلامت در شیراز خبر داد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس  به نقل ازشیرازه، سید علیرضا دیهیمی از افتتاح چهل و چهارمین ایستگاه ورزش صبحگاهی و سلامت شیراز در باغ شمس واقع در خیابان شمس خبر داد و اظهار داشت: محله شمس یکی از محله‌های قدیمی شهر شیراز است و بانوان ورزش دوست آن محله درخواست های زیادی برای راه اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی داشتنند که با حضور مهندس اکبری شهردار منطقه دو انجام شد.

دیهیمی با بیان اینکه در تمامی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و سلامت شهرداری شیراز برنامه‌های ورزشی با حضور مربیان مجرب و مرتبط با حوزه ورزش صبحگاهی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: حرکات جسمانی به تناسب خانم‌ها و آقایان در رده‌های سنی متفاوت و مسابقات ورزشی همراه با اهدا جوایز انجام می‌شود.

وی درباره برنامه‌های ورزشی این ایستگاه ورزش صبحگاهی و سلامت شهرداری شیراز بیان کرد: بانوان و آقایان می‌توانند براساس برنامه زمان‌بندی در این ایستگاه ورزشی به تمرینات و حرکات ورزشی بپردازند.

مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بر لزوم گسترش فرهنگ ورزش و عدم تحرک کافی شهروندان در سطح شهر تاکید و خاطرنشان کرد: به همین دلیل ایستگاه‌های ورزش و سلامت شهرداری در نقاط مختلف شهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

دیهیمی تصریح کرد: افراد می‌توانند در تمامی رده‌های سنی از ایستگاه‌های سلامت که در بوستان‌ها، باغات خانواده، سالن‌های ورزشی و فرهنگسراهای شهرداری شیراز راه‌اندازی شده است استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ایستگاه‌های ورزش و سلامت ویژه آقایان در بوستان‌ها پیش‌بینی شده است عنوان کرد: امکان انجام ورزش صبحگاهی برای خانم‌ها بیشتر در سالن‌های ورزشی و فرهنگسراها و باغات خانواده فراهم شده است تا بتوانند با آزادی بیشتری به انجام تمرینات ورزشی بپردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر: