گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
فرمانده سپاه مرودشت در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی؛
کمیته هماهنگی و پشتیبانی شهریور ماه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت تشکیل جلسه داد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مرودشت در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه با موضوع هفته دفاع مقدس،بازگشایی مدارس و درس آمادگی دفاعی تشکیل جلسه داد.

علی محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت ضمن تاکید بر زمینه سازی حضور دانش آموزان در راهیان نور بیان داشت: شهدا قهرمانان ما بوده و هستند و ما باید به داشتن قهرمانان کشورمان ببالیم و از فرصت راهیان نور و درس آمادگی دفاعی استفاده کنیم و افرادی را در این زمینه در آموزش و پرورش به کار بگماریم که به این کار اعتقاد و آشنایی داشته باشد و کسی که هیچ اعتقاد و آشنایی نداشته باشد نمیتواند دانش آموزان با فلسفه جهاد و شهادت آشنا کند.

فرمانده سپاه مرودشت اظهار داشت: قرار نیست فقط عکس شهدا را سر در مدارس بگذاریم چرا که دفاع مقدس بخشی از تاریخ کشور ما هست و چه نهادی  بهتر از آموزش و پرورش می تواند تاریخ کشور را تغذیه کند زیرا بسیاری از فرهنگیان با گوشت و خون خود جنگ را لمس کردند و بهترین روایت کننده برای نسل جوان می باشند تا این مقطع سرنوشت ساز تاریخ کشورمان به دست فراموشی سپرده نشود.

علی محمد محمدی ضمن تقدیر از اردوهای هجرت 3 در مدارس مرودشت افزود: در اردوی طرح هجرت امسال دانش آموزان با مرمت و بازسازی مدارس خود نمادی از خودباوری را به نمایش گذاشتند که جا دارد از همکاری مدیران مدارس عرصه های این طرح در مرودشت و دانش آموزان حاضر در طرح تشکر و قدر دانی کنیم.

مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت با اشاره به هفته آغاز بازگشایی مدارس بیان داشت: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بنا را بر این نهاده ایم تا برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در برنامه های پروژه مهر بگنجد.

رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در راطه با طرح هجرت 3 افزود: دانش آموزان امسال پرشورتر و گسترده تر از سالهای قبل در این اردوها شرکت نمودند و کارهایی که برای مرمت و زیباسازی مدارس انجام داده اند باعث حیرت و شادی ما شد تا دانش آموزان را در عرصه محرومیت زدایی بیشتر باور کنیم.

در پایان جلسه نیز محمدی فرمانده سپاه مرودشت پاسدار سعید حسین پور را به عنوان مدیر کانون بسیج فرهنگیان مرودشت معرفی و از زحمات نرگس زارعی مدیر پیشین این کانون تقدیر نمود.

153
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: