گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
حوزه شهید فهمیده سروستان:
روز یکشنبه بیست و یکم شهریور ماه همزمان با روز عرفه بیانیه ای در خصوص جنایت غمبار عربستان سعودی توسط بسیج دانش آموزی سروستان تدوین و همزمان با دعای پرفیض عرفه توسط برادر بسیجی حسین شفیعی قرائت شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

روز یکشنبه بیست و یکم شهریور ماه همزمان با روز عرفه بیانیه ای در خصوص جنایت غمبار عربستان سعودی توسط بسیج دانش آموزی سروستان تدوین و همزمان با دعای پرفیض عرفه توسط برادر بسیجی حسین شفیعی قرائت شد.

متن بیانیه بسیج دانش آموزی سروستان در خصوص فاجعه منا

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام و صلوات خدا بر پیامبر رحمت للعالمین حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله اطهرش که نور هدایت و طریق مصباح الهدی و سفینه النجاه بشریتند.

چنگ زدن به ریسمان الهی این خاندان مطهر موجب قربت است و دور افتادن از مقصد اهل بیت (ع) همان شقاوتیکه مظهر ذلت.

ره یافتن به کوی اولاد زهرا (س) زهره ی بصیرت و دفاع از حریم ولایت است و فتنه انگیزی در این مسیر اوج حماقت و جهالت ابوسفیانی.

درود خدا بر روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) که حقایق این معانی را در جلوه ی بصیرت برایمان آشکار و حماسه سرمدی کربلا را کانون مبارزه با همه ی طاغوتیان زر و زور تزویر قرار داد.

سلام برشهیدان کوی ولایت که با بصیرتی عاشورایی جلوه ای ناب از حماسه ی علوی و فاطمی و شور و شعور حسینی را خلق نمودند و تا همیشه تاریخ با امامشان جام زهر نوشیدند .همان جام زهری که حضرت امام (ره) ،غربت ولایت و بسیجیانش را با آن معنا نمود و در یک کلام ناگفته حدیث مفصلی که ریشه در حقیقت ولایت مظلوم مقتدر دارد.

سلام بر شهیدان کربلای عرفات منا که در احرام لبیک اللهم لبیک ، عرفه دیدار را جانانه خریدار شدند و در مسیر اشهد ان لا اله الا الله ، اذان گوی همیشگی بیت حرم الله شدند.

اینک که یکسال از حادثه غم بار منا می گذرد بار دیگر در سالگرد شهادت بیش از 7000مسلمان از سرتاسر جهان و در این میان 464مهاجر الی الله ایران اسلامی در مراسم حج ذی الحجه 1436هجری قمری، سکوت بهت برانگیز جامعه جهانی به خصوص دولت های اسلامی بر تلخی ماجرا می افزاید و گستاخی عربستان یهودی را بیش از پیش نمایانگر میسازد.دولت وهابی نشین و وهابی پروری که حتی حاضر به عذر خواهی در مقابل این فاجعه نشد و همچنان با خوی حیوانی خود در حمایت ا شیطان بزرگ ادامه می دهد و البته شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار هم باید بداند که دست پلیدش در این ماجرا کاملا آشکار و هویداست.کشور های عربی در مقابل خون شهروند هایشان سکوت کردند و این سکوت مقد مه ای شدبرای گستاخی هر چه بیشتر آل سقوطکه ان شاء اللهطومار این دژخیمان آمریکاییبا پیام جهانی امام خامنه ای (مدظله العالی) در هم پیچیده خواهد شد.

پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)در کنگره جانی حج امسال مقدمه نابودی آل سعود را فراهم خواهد نمود،حکومتی که اجازه حضور برخی کشور ها از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران را در آیین بزرگ معنوی و روحانی حج را نداد چرا که بصیرت افزایی و برائت از مشرکین برای مشرکان نوظهور عربستان دردناک و چهره حقیقی آنها را رسوا خواهد ساخت.

مزدور ناپاک منطقه با نا آرام کردن خاورمیانه یمن را بمباران میکندو به سوریه می تازدو همدست با بحرین چراغ سبز آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه میشود و این چنین با بی تدبیری و بی کفایتی حج ابراهیمی مسلمانان جهان را به سوگ و ماتمی فراموش نا شدنی مبدل می سازد.

مسلمانان جهان :

این سکوت مبهم را بشکنید و با بصیرتی برخاسته از خون بی گناه شهیدان منا ، بی تدبیری و بی کفایتی حکام سعودی در اداره این امر مهم را اعلام و از جامعه جهانی و حقوق بشر مطالبه گر این حق در حال فراموشی باشید.

ما امت حزب الله و ولایتمدار شهرستان سروستان از دولت محترم خواستاریم که نسبت به این قضیه پافشاری نماید و حق مظلومان کربلایی منا را مطالبه گر باشند تفاهم سیاسی ، رابطه یکطرفه و مساحمه ، خلاف فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسایل بین المللی است مثلث عزت ، حکمت و مصلحت مثلث الزامی برای چارچوب ارتباطات بین المللی ماست و تخطی در این امر حیانت به خون شهدایمان خواهد بود.

پس در این مسیر همگام با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با شعار هیهات من الذله و با در نظر گرفتن فرمایشات آقا ، به جد در مقابل این مسئولیت خطیر احساس تکلیف کنید و عمل انقلابیتان را به جهان نشان دهید.

-تکبیر

والسلام

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام
کد خبر شهرستان/121/
نام:
ایمیل:
* نظر: