دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۷:۱۴
کد خبر: ۹۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران
مرکز مبادله کالا در جنوب فارس به مرکزیت لارستان راه اندازی می شود.
   
راه اندازی مرکز مبادله کالا تا دهه فجر در لارستان
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان ، حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: این مرکز مبادله با توجه به وجود زیرساخت های مهم تا دهه فجر امسال در لارستان به بهره برداری می رسد.
وی از راه اندازی تجارت الکترونیک در لارستان خبر داد و گفت: با توجه به حضور لارستانی ها در کشورهای حوزه خلیج فارس و نزدیکی این منطقه به بنادر علاوه بر ایجاد مرکز مبادله پستی ، تجارت الکترونیک هم راه اندازی می شود تا به مبادله پستی در سطح ملی و بین المللی کمک به سزایی شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران وجود گمرک ، دفترنمایندگی وزارت امور خارجه و فرودگاه بین المللی آیت اللهی در لارستان را از جمله زیرساخت های مهم توسعه تجارت این منطقه برشمرد و افزود: وجود این زیرساخت ها و راه اندازی مرکز مبادله پستی و تجارت الکترونیک علاوه بر رفع موانع اقتصادی ، زمینه اشتغال جوانان را نیز به همراه دارد.
حسین مهری به فعال سازی کارگروه جی نفع در منطقه اشاره کرد و گفت: با فعال سازی کارگروه "جی نفع "به عنوان طرح پایلوت در جنوب فارس ،تمام مناطق دارای کد پستی می شوند.
وی افزود: این طرح ژئو کد کردن اماکن و نقشه ها ،لینک کردن کد و سرویس هایی که می تواند بر اساس مکان ها شکل بگیرد مثل استعلام بین دستگاهی املاک را انجام می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: