دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۲:۳۳
کد خبر: ۹۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
لارستان
معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان با اشاره به تولید محصولات متنوع در این شهرستان، گفت: امید می‌رود تا زیرساخت‌های صادرات محصولات کشاورزی از طریق لارستان فراهم شود.


به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، به نقل از خبر گذاری فارس ، فرزاد قاسمی  در نشست مشترک مسؤولان این شهرستان با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست ایران با اشاره به ظرفیت‌های لارستان در بخش تولید محصولات کشاورزی، اظهار داشت: شهرستان لارستان از برترین تولیدکننده‌های پنبه و کنجد استان فارس است.

وی بابیان اینکه باغ‌های متعدد خرما و مرکبات در انواع مختلف در شهرستان لارستان وجود دارد، افزود: مجتمع‌های بزرگ دامی، تولید گوشت قرمز و سفید، مرغداری‌ها و تولید تخم‌مرغ و غیره با قابلیت صادرات در لارستان بزرگ وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان با اشاره به اینکه توجه به بحث صادرات محصولات کشاورزی این شهرستان باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: اگر پشتوانه‌ای برای صادرات محصولات کشاورزی از لارستان فراهم شود، بهره‌بردار به فرآوری محصول تولیدی شده‌ خود ترغیب خواهد شد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس با ابراز تأسف از ارسال ناصحیح محصولات کشاورزی تولیدشده در لارستان، ادامه داد: در حال حاضر محصولات لارستان اغلب به‌وسیله کشتی و به شکل قاچاق به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌شود.

قاسمی ابراز امیدواری کرد تا زیرساخت‌های صادرات محصولات کشاورزی از طریق لارستان فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: