شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۲:۴۲
کد خبر: ۹۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان خبر داد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: زیرساخت‌های قانونی برای صادرات و واردات بار در لارستان باعث تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد،
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، به نقل از خبرگذاری فارس ، علی‌محمد ابراهیم‌زاده  در نشست مشترک مسؤولان این شهرستان با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل پست ایران با اشاره به پیشینه درخشان لارستان، اظهار داشت: اقتصاد پویای کنونی در حوزه خلیج‌فارس مدیون تجار و مردم لارستان است.

وی بابیان اینکه لارستان لولای پاشنه اقتصاد کشور بوده و خواهد بود، افزود: در شهرستان لارستان بیش از 7 هزار واحد صنفی فعالیت دارند که این اصناف برای مبادلات کالای خود به پُست نیاز دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به اینکه بخش عمده پوشاک و لوازم الکترونیکی کشور از منطقه لارستان بزرگ است، تصریح کرد: نقش تجار فعال لارستانی در شهرهای قشم، کیش و بندرعباس غیرقابل‌انکار است.

وی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای صادرات و واردات بار در لارستان باعث تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد، افزود: صنعت و معدن یکی از بازوهای اقتصاد کشور است که تاکنون بیش از 190 واحد تولیدی در لارستان دارای مجوز فعالیت است.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان لارستان به لحاظ صنعتی جز سه شهر برتر فارس محسوب می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 96 واحد معدنی در لارستان دارای جواز تأسیس است.

وی بیان کرد: لارستان در زمره چهار شهرستان برتر استان فارس قرار دارد که بیشترین واحدهای تجاری را شامل می‌شود و دروازه اتصال استان فارس به خلیج‌فارس است.

نام:
ایمیل:
* نظر: