گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
نشست مشترک روسای سازمان بسیج رسانه استانهای فارس و بوشهر با هدف تبادل نظر و برگزاری دوره های مشترک آموزشی به میزبانی بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش "روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس"، نشست مشترک روسای سازمان بسیج رسانه استانهای فارس و بوشهر با هدف تبادل نظر و برگزاری دوره های مشترک آموزشی به میزبانی بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: "علیرغم آنکه انتظار می رفت در سال جاری، شاهد اتفاق ویژه ای در عملیاتی شدن مقوله اقتصاد مقاومتی باشیم، اما متاسفانه اقدام و عمل مناسبی تا کنون در این باره از سوی برخی ادارات و مسولین ذیربط انجام نشده است."

وی در ادامه تصریح کرد: "بر همین اساس، سازمان بسیج رسانه باید نگاه ویژه ای به طرح های موفق اجرا شده در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته باشد و مردم باید در جریان اقدامات موفق صورت گرفته در این باره قرار گیرند."

در ادامه این نشست عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: "باید تلاش کنیم تا افکار عمومی و آحاد مردم را با مزایا و ظرفیت های فراوان اقتصاد مقاومتی آشنا کنیم و این مطالبه بسیار مهم رهبر انقلاب در سال جاری را فارغ از همراهی یا عدم همراهی ارگان های مختلف، به صورت مردمی به پیش ببریم"


به گزارش "روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس" در همین رابطه، برگزاری اردوهای مشترک ویژه خبرنگاران استان های فارس و بوشهر با هدف بازدید از طرح ها و پروژه های برتر اجرا شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در دو استان و انعکاس مناسب خبری آن جهت آشنایی هرچه بیشتر افکار عمومی با این پروژه ها مورد توافق قرار گرفت.

برگزاری دوره های آموزش تخصصی در حوزه های خبر نویسی، تحلیل خبر و گزارش نویسی ویژه اصحاب رسانه هر دو استان از دیگر مصوبات این نشست بود. بر این اساس، از مهرماه سال جاری استانهای فارس و بوشهر به صورت فصلی میزبان و مجری برگزاری دوره های آموزش تخصصی در حوزه خبر و رسانه ویژه اصحاب رسانه و دیگر علاقه مندان این عرصه خواهند بود.

برگزاری اردوهای سیاحتی جهت آشنایی بیشتر خبرنگاران با جاذبه های گردشگری در استانهای فارس و بوشهر نیز در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت و مقرر شد معرفی جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده در دو استان، به عنوان اهداف اصلی این اردوها تعریف شوند.
همچنین ایجاد وحدت رویه و تشکیل جبهه واحد رسانه ای در موضوعات ملی و مرتبط با آرمانهای انقلاب اسلامی از دیگر موارد مورد تفاهم قرار گرفته در این نشست بود.
پایان خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: