جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۹:۱۰
کد خبر: ۹۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
در جلسه با هلال احمر صورت گرفت
نشست مشترک سپاه فجر و سازمان هلال احمر استان با حضور جانشین معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس برگزار شد .

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در این نشست دو ساعته ابتدا مسعود راستی معاون اجرایی سپاه فجر خلاصه ای از وضعیت امدادی سپاه در صورت بروز حادثه و خلاصه ای از تاریخچه امداد و نجات سپاه فجر را تشریح کردند .

در ادامه جلسه مهندس جعفری مدیر کل هلال احمر استان با اشاره به محدودیت ها و موانع به تشریح وضعیت داشته ها و عملکرد حوزه هلال احمر استان پرداختند و دغدغه ها و خواسته های خود را مطرح کردند .

در این جلسه کاری عمده موارد مطرح شده توسط هلال احمر تفاهم نامه ای بود که در ان می بایست سپاه و هلال احمر توافق می نمودند تا در صورت بروز حادثه محدوده امداد رسانی دو طرف مشخص و موازی کاری صورت نپذیرد و این موضوع به این خاطر مطرح گردید که حداکثر استفاده از توان دو مجموعه صرف موازی کاری نشود .

در ادامه این جلسه و در خلال گزارشات معاونت ها ، مصطفی اژدری جانشین معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ضمن اشاره به ظرفیت برگزاری کارگاههای تخصصی و دوره های تک پودمان دانشگاهی و همچنین انجام طرح های پزوهش ، از سازمان هلال احمر خواستند تا تجربیات موفق خود را در اختیار این معاونت قرار دهد .

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس این جلسه پس از دوساعت با توافق طرفین جهت بررسی تخصصی موضوعات در مدت ده روز جهت عقد تفاهم نامه نهایی به پایان رسید . 

نام:
ایمیل:
* نظر: