جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۸:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
گفتگو با فرمانده سپاه جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس:
سرهنگ شادمند خاطر نشان کرد: هر کجا بتوانیم، نمادی، نشانی و آثاری از مظاهر جنگ تحمیلی و شهدای گرانقدر را در معرض دید عموم قرار می دهیم، تا دیگران بدانند که امنیت و آسایش امروز ما مرهون خدمات، زحمات و خون چه کسانی بوده و هست.

سرهنگ شادمند در گفتگو با تنویر جهرم به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بیش از 110 برنامه متنوع آموزشی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط کارکنان و بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

محمد صادق شادمند با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشائی مدارس و دانشگاهها، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، از وظایف یکایک مردم در جای جای این سرزمین و در تمام نهادها، ارگانها، مدارس و دانشگاههاست.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ‌شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم حضرت زینب(س)، خاطر نشان کرد: هر کجا بتوانیم، نمادی، نشانی و آثاری از مظاهر جنگ تحمیلی و شهدای گرانقدر را در معرض دید عموم قرار می دهیم، تا دیگران بدانند که امنیت و آسایش امروز ما مرهون خدمات، زحمات و خون چه کسانی بوده و هست.

سرهنگ شادمند با بیان شرایط سخت و تهاجم نرم و مهلک فرهنگی امروز، شجره طیبه بسیج و فعالیتهای فرهنگی - نظامی آن را، خط مقدم مبارزه با مکر و خدعه دشمنان انقلاب معرفی نمود.

فرمانده سپاه جهرم، برگزاری یادواره های شهدای بسیج در سطح محلات و رده های مقاومت، توسط بسیج و شرکت آحاد مردم را، نمونه ای از قدردانی مردم از خون شهدای عزیز دانست.

  سرهنگ شادمند از دیگر برنامه های این هفته را سرکشی از خانواده های سربازان متأهل شاغل در سپاه و همچنین بزرگداشت روز سرباز، تجلیل از سربازان نخبه و سربازان فداکار زمان جنگ تحمیلی معرفی نمود.

محمد صادق شادمند با بیان آثار و برکات بزرگداشت ایام الله هفته دفاع مقدس، بر حرکت جامعه به سوی تعالی معنوی و رشد فکری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاههای آثار شهداء و برگزاری شب خاطره و روایتگری دوران دفاع مقدس، توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را از دیگر برنامه های فرهنگی اجرایی در این هفته، نام برد.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی – ورزشی با محوریت نام شهداء از قبیل مسابقات فوتسال، تیراندازی،شنا، تنیس روی میز، مقاله نویسی و دلنوشته ای با شهداء خبر داد و افزود: اجرای اینگونه برنامه ها که با روحیات نوجوانان و جوانان نسل چهارم انقلاب همسویی دارد، باعث نهادینه شدن ارزشها و باورهای ناب انقلاب اسلامی، در وجود مخاطبین، می گردد.

فرمانده سپاه جهرم، برگزاری نشستهای سیاسی نهضت روشنگری با موضوعات آسیبهای فردی و اجتماعی ماهواره، احیاء امر به معروف و نهی از منکر و مباحث سیاسی روز را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان عنوان کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: