جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۶:۵۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون، در پیامی عید غدیرخم، عید امامت و ولایت را به جامعه بسیج مهندسین تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون، در پیامی عید غدیرخم، عید امامت و ولایت را به جامعه بسیج مهندسین تبریک و تهنیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

الْیَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِینَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْكُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا (سوره مائده آیه3)

امروز (روز غدیر خم) دین شما را به حد كمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام كردم و اسلام را بعنوان دین برای شما پسندیدم. 
روز هیجدهم ذی الحجه، روز عید غدیر، عظیمترین اعیاد زمین و آسمان است، واقعه غدیر حادثه اى تاریخى نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود. به کلامی از امام راحل(ره) اشاره نمایم که فرمود: روز عید غدیر روزی است که مفهوم ولایت اسلامی به وسیله پیامبر اکرم (ص) مصداق روشن و عینی پیدا می کند و این خیلی مفهوم ارزشمندی می باشد. امروز جایگاه عظیم ولایت فقیه که یکی از اصول و پایه های نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است، در روز عید غدیر معنا پیدا می کند و همه ما وظیفه داریم که به نحو احسن از این اصول ارزشمند اسلامی محافظت نمائیم. به یمن این عید بزرگ از درگاه خدواند بی همتا و منان مسألت دارم که همه ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری دو جهان برخوردار فرماید و ما را از پیروان راستین صراط مستقیم خود که به وسیله پیامبران و اولیاء بر حق روشن و آشکار گردیده، قرار دهد و در این صراط سعادت و خوشبختی حفظ فرماید و این سعادت را نصیب ما نماید تا در مقابل آزمایش های الهی و فتنه های آخر الزمان با صبری نشأت گرفته از ایمان، مقاومت نموده و سربلند و پیروز از آن بیرون آئیم، چرا که هیچ انسانی بدون آزمایش الهی از این سرای فانی بیرون نرفته و از دروازه مرگ عبور نخواهد کرد. امتی که پاسدار عید غدیر خم ها باشد، عاشوراهای مظلومیت و کربلاهای خون و شهادت را شاهد نخواهد بود و ولایت در غربت و تنهایی نخواهد ماند. در این برهه بر ما که خود را از رهروان طریق عدل علوی دانسته و مساوات و عدالت را پیش شرط اساسی توسعه و تعالی در همه ابعاد و زمینه ها می دانیم قرار گرفتن در محور ولایت، فرض محتوم و بهره مندی از محفوظات گرانسنگ دین مبین اسلام بستری مهیا برای توفیق در همه ابعاد زندگی است. بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم.

اینجانب این عیدبزرگ و در واقع سرنوشت ساز در حکومت اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر آقا امام زمان(عج)، نائب برحقش حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت به ویژه جامعه بسیج مهندسین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.224224

/

نام:
ایمیل:
* نظر: