جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۲:۵۷
کد خبر: ۹۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز در مراسم 31 شهریور
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز در آئین‌ باشکوهی با حضور امام جمعه، مسؤولان و بسیجیان و رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در شیراز به اجرا درآمد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز در آیین باشکوهی با حضور امام جمعه و، استاندار شیراز و مسؤولان و بسیجیان در رده‌های ادارات، عملیاتی، گردان‌ها، محلات، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع بسیاری از اقشار مختلف مردم استان فارس، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح و همیشه در صحنه این استان به اجرا درآمد.

در این مراسم آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز به عنوان سخنران اصلی برنامه گفت : در شرایطی که چنگ های پی در پی در جهان و منطقه در حال رخ دادن است کشور می بایست اقتدار خود را در عرصه های علمی و نظامی حفظ  و تقویت کند .

آیت الله ایمانی اظهار داشت : در حالی که کشورهای مانند آمریکا بیشترین سوء استفاده ها را از علم می کنند که نمونه آن ساخت بمب هسته ای و استفاده از آن در جنگ جهانی دوم و کشتار مردم در هیروشیما و ناکازاکی می باشد همه باید هوشیار باشند و در جهت تلاش برای حفظ اقتدار نظامی کوشا باشند .

در ادامه برنامه استاندار فارس به ایراد سخنرانی پرداخت . ایشان ضمن تبریک عید امامت و ولایت بر لزوم حفظ اقتدار نطامی تأکید کردند .

در ادامه برنامه 31 شهریور یگان هایی نمونه ای از سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند .

نقطه برجسته و متمایز رژه امسال در سطح استان ، استفاده از نمادهای مدافعان حرم ازجمله سربندهای مزین به «یا زینب (س)»، «مدافع حرم»، «کلنا عباسک یا زینب (س)»، استفاده از  پارچه‌نوشته‌های مزین به تصاویر حرم مطهر حضرت زینب (س) و همچنین بهره‌گیری از اشعار و شعارهای حماسی با مضمون دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) بود.

در رژه باشکوه امسال در سطح شیراز، یگان‌ها و گروهان‌های مختلف به اجرای رژه‌های حماسی، کلاسیک، تشریفات و همچنین موتوری و ادوات نظامی پرداختند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ،  به نمایش گذاشتن برخی از ادوات و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح مستقر در شیراز، گوشه‌ای از آمادگی و توان نظامی، فکری و جسمی دلاورمردان را در این خطه از کشور عزیزمان نشان می‌داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: