کد خبر: ۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به مناسبت هفته دفاع مقدس:
معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ گفت: کنگره ملی شهدای بسیج کارگری تهران بزرگ با حضور مدیران عامل کارخانجات، بسیجیان شرکت ها و پایگاه ها، پرسنل شرکت ها، خانواده شهدای جامعه کارگری تهران بزرگ که 648 شهید هستند به علاوه 2 شهید مدافع حرم با سخنرانی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج برگزار شد.


به گزارش «بیکافارس» به نقل از سازمان بسیج کارگری کشور ؛حسین قلیجی دبیراجرایی کنگره ملی شهدای بسیج کارگری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور عنوان کرد: در این مراسم سرهنگ خزایی مسئول بسیج کارگری تهران بزرگ گزارشی کلی از اقدامات این سازمان ارائه کردند.
وی افزود: این برنامه با حضور 2000 میهمان در بوستان قائم منطقه 18 برگزار شد و همسر شهید تمام زاده اولین شهید مدافع حرم جامعه کارگری که کارگر ایران خوردو بود صحبت هایی در باب معرفی همسر شهیدشان داشتند.
 قلیجی تصریح کرد: همچین از خانواده شهید ابراهیمی که دومین شهید مدافع حرم جامعه کارگری هستند تقدیر ویژه به عمل آمد.
وی اظهار کرد: در پایان هم از خانواده های شهدایی که در برنامه دعوت شده بودند همراه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد همچنین از مدیران عامل کارخانجات تاثیرگذار که در جهت عملی کردن اقتصاد مقاومتی اقدام کردند تقدیر شد.
دبیراجرایی کنگره ملی شهدای بسیج کارگری تهران بزرگ افزود: در کنار این مراسم نمایشگاه یاد یاران برگزار شد. در این نمایشگاه که با عنوان اقتصاد مقاومتی، الگوی دفاع مقدس نامگذاری شده است از دستاوردهای کارخانجات و اقداماتی که کارخانجات در دوران دفاع دفاع مقدس داشته اند رونمایی شد.
قلیجی تصریح کرد: غرفه های شهداء مدافع حرم، حجاب و عفاف، معرفی تولیدات ساخت داخل که توسط کارگران ایرانی ساخته شده اند، اختراعات و ابتکارات، تهران در جنگ، پشتیبانی کارخانجات از جنگ، اعزام نیرو و غرفه های فرهنگی،غرفه های خدمات شامل ویزیت رایگان، تست قند خون و فشار خون،غرفه دوخت چادر صلواتی و ادوات نظامی بود.
لازم به ذکر است این نمایشگاه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با برنامه های متنوع و اکران فیلم برگزار می شود. این نمایشگاه همه روز در هفته دفاع مقدس تا ساعت 22 پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: