شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۵:۱۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
چنگیز آزادیخواه:
به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم گرهمائی سیاسی کارکنان آن ناحیه با موضوع مسائل روز و گفتمان انقلابی گری برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم گرهمائی سیاسی با موضوع مسائل روز و گفتمان انقلابی گری در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در نمازخانه آن ناحیه برگزار شد.

چنگیز آزادیخواه از هادیان سیاسی سپاه جهرم در این گردهمائی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و خروج ایران از پیمانهای نظامی سنتو و سیتو، تمام معادلات اقتصادی و نظامی دنیا به هم ریخت.

وی با اشاره به ظهور پدیده ای نو در اندیشه‌ی سیاسی دنیا به نام انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با حربه های گوناگون تحریمهای اقتصادی، تجزیه طلبی، ترور و کودتا سعی در از بین بردن انقلاب اسلامی ایران داشتند.

آزادیخواه با اشاره به مبانی فکری غرب که بیشتر تجربه گرا و فیزیکی است دست به براندازی نظام اسلامی زدند.

وی افزود: بعد از اقدامات متعدد غرب، دیکتاتور خونریزی به اسم صدام را با حمایتهای همه جانبه‌ی اقتصادی، تسلیحاتی و اطلاعاتی به جنگ با ایران اسلامی وادار نمودند.

هادی سیاسی ساه جهرم با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمود:" ما در این جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم" تصریح کرد: دفاع یک امر عقلی است که بر مرد و زن واجب است و ما هم در این جنگ که تمام دنیا بر علیه ما بود از مرزها، اعتقادات و انقلابمان دفاع کردیم.

آزادیخواه با اشاره به آیه 52 سوره فرقان و موضوع جهادکبیر، تبعیت نکردن از کفار را در پنج زمینه‌ی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری، لازمه و شاخصه‌ی جهاد کبیر عنوان نمود.

وی با هشدار درباره‌ی فراموش شدن برخی گفتمانهای انقلاب از قبیل استکبار ستیزی، تصریح کرد: خواسته‌ی دشمنان نظام از بین بردن گفتمان انقلاب اسلامی است و از همین رو رهبری معظم مبحث جهاد کبیر را مطرح نمودند.

هادی سیاسی سپاه جهرم در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به برجام و عدم دستاورد ملموس برای ایران، تأکید کرد: متأسفانه به دلیل بد عهدی دشمن و اعتماد بیجا به وعده های او برجام در هیچ زمینه ای برای ما گشایشی نداشته و لازم است مسئولان واقعیتها را به مردم بگویند.

وی به برنامه ریزی دشمن در اتاقهای فکر اندیشکده سیاست خارجی آمریکا، به برجام های مختلف هسته ای، موشکی، اقتصادی(fitf)، ادغام ارتش و سپاه، ادغام شورای نگهبان و مجلس تشخیص مصلحت نظام ، حذف ولایت و رهبری از جامعه و ....  اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مسئولین باید مواظب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند چون آنها اصل انقلاب و اسلام را نشانه گرفته اند.

مسئولان واقعیتها را به مردم بگویند

مسئولان واقعیتها را به مردم بگویند

مسئولان واقعیتها را به مردم بگویند

مسئولان واقعیتها را به مردم بگویند




نام:
ایمیل:
* نظر: