جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۶:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
فرمانده پایگاه مقاومت ریحانه النبی(ص) در گفتگو با تنویر
فوزیه دلشاد: در هفته‌ی دفاع مقدس، بسیجیان پایگاه ریحانه النبی(ص) جهرم نیز همانند بسیجیان سراسر کشور در راستای بزرگداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و هشت سال دفاع مقدس، به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی پرداختند.
فوزیه دلشاد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران ریحانه النبی(ص) در گفتگو با خبرنگار تنویر اظهار داشت: خواهران بسیجی همانند سالهای دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در این هفته پرداختند.

وی با اشاره به اثرات معنوی این گونه فعالیتها بر بسیجیان و همچنین خانواده هایشان، افزود: نشست هیأت منتظران موعود با موضوع خاطره گوئی دوران دفاع مقدس با دعوت از رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ در آستان مقدس امامزاده فضل بن موسی (ع) برگزار شد.

دلشاد با اشاره به برپائی برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، کوهپیمائی و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام، قرائت زیارت عاشورا، شرکت در گلباران قبور شهدای گلزار رضوان و برپائی نمایشگاه را از دیگر فعالیتهای بسیجیان آن پایگاه در این هفته برشمرد.

وی از دیگر برنامه های اجرا شده در این هفته را میقات صالحین، حضور اعضای حلقات صالحین در نماز دشمن شکن جمعه و برگزاری نشستهای سیاسی در پایگاه بیان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: