جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۲:۲۰
کد خبر: ۹۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
امسال صورت گرفت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت : در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است مشوق‌های ویژه‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان پیش بینی شده است .

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، شاهپور قنبری بعدازظهر دیروز در جمع خبرنگاران از انعقاد 95 قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان فارس در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بیش از 19.4 هکتار زمین، در قالب این قراردادها به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

وی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز با 64 قرارداد، سنگ نی‌ریز با پنج قرارداد و مرودشت با چهار قرارداد به‌ترتیب بیشترین آمار قراردادهای منعقدشده را امسال به خود اختصاص داده‌اند.

قنبری افزود: صنایع غذایی، کانی غیرفلزی و شیمیایی به‌ترتیب بیشترین متقاضی ایجاد واحدهای جدید صنعتی را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با احتساب قراردادهای جدید در سال جاری، در مجموع آمار کل قراردادهای منعقد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به 5 هزار و 253 قرارداد رسید.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در 62 شهرک و ناحیه صنعتی این استان آماده واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه‌گذاران هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار کرد: با فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در تمام شهرستان‌های استان فارس، امکان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت فراهم ‌شده است.

قنبری ادامه داد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است مشوق‌های ویژه‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، در راستای رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی و حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاران اختصاص داده ‌شده است.

وی بابیان این‌که فارس عنوان دوم کشور را در زمینه شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده است، گفت: تعداد قراردادهای منعقدشده در سال جاری بیانگر اشتیاق سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی جدید در شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این استان در میان شرکت‌های استانی شهرک‌های صنعتی سراسر کشور جزو استان‌های برتری محسوب می‌شود که بیشترین آمار تعداد قراردادهای منعقدشده و واگذاری زمین را به خود اختصاص داده است.

قنبری اظهار امیدواری کرد که با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حمایت از سرمایه‌گذاران، حمایت‌های ویژه نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و مدیریت ارشد فارس از صنعتگران و سرمایه‌گذاران و نیز توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، این روند رو به رشد در ماه‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: