يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۹:۳۷
کد خبر: ۹۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
از سوی دانشگاه آزاد لامرد صورت گرفت
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: تاکنون 500 مقاله در مجلات معتبر علمی از سوی این دانشگاه به چاپ رسیده و هشت همایش ملی در موضوعات مختلف در آن برگزار و سه اختراع ملی نیز توسط آن ثبت ‌شده است.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، سید احمد هاشمی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به‌یقین نقش دانشگاه‌ها در رشد شهرستان لامرد مؤثر بوده اظهار داشت: در این میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد نقش بی‌بدیلی در رشد و توسعه این شهرستان داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب علمی در جنوب استان فارس محسوب می‌شود که دارای 85 رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است و 262 نفر به‌عنوان استاد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: تمام کلاس‌های این دانشگاه به سیستم‌های الکترونیکی و مجازی مجهز شده است و 33 کارگاه و آزمایشگاه مناسب در این دانشگاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در بیشتر شاخص‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در سطح استان فارس و کشور رتبه‌های خوبی کسب کرده که تاکنون 500 مقاله در مجلات معتبر علمی به چاپ رسیده و هشت همایش ملی در موضوعات مختلف در این دانشگاه برگزار و سه اختراع ملی نیز توسط آن ثبت ‌شده است.

هاشمی تصریح کرد: همایش ملی سیستم‌های انرژی نیز اول اسفندماه سال جاری با همکاری دیگر دانشگاه‌های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار می‌شود.

این مسؤول بیان داشت: مجوز تأسیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اخذ شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد دارای 3 هزار و 300 دانشجو است بیان داشت: در سال تحصیلی جدید نیز 630 دانشجو در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که کاهش 50 درصدی شهریه برای بعضی از رشته‌ها صورت خواهد گرفت.

هاشمی ادامه داد: پیگیر راه‌اندازی رشته‌های جدید در حوزه پزشکی مانند علوم آزمایشگاهی، پرستاری، بهداشت عمومی و اتاق عمل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: