يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۲:۲۷
کد خبر: ۹۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شيراز
عضو هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت :كانون هاي دانشجويي، خط مقدم جبهه فرهنگي در دانشگاه ها محسوب مي شوند که می بایست رشد کمی و کیفی را دنبال کنند .


به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شيراز، كوروش عزيزي در حاشيه نشست مشترك دبيران كانون هاي دانشجويي، بيان داشت: كانون هاي دانشجويي در واقع گروه هاي داوطلبي هستند كه بدون انگيزه هاي سياسي و تنها با دغدغه هاي فرهنگي و اجتماعي گرد هم آمده اند.
وي افزود: اين كانون ها با نظارت دانشگاه و در چارچوب مقررات و قوانين مشخص فعاليت مي كنند تا هم نيروي جواني خود را هدايت كرده و هم به عنوان بازوهاي اجرايي و كمكي دانشگاه، نقش ارزشمندي را ايفا كنند.
عزيزي، با اشاره به برگزاري موفقيت آميز هفتمين جشنواره سراسري فرهنگي دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور در شيراز، افزود: اين جشنواره تجسم حضور و تلالو وجود كانون هاي دانشجويي به شمار مي آيد و بي شك بدون وجود و همكاري دانشجويان داوطلب در قالب كانون هاي دانشجويي، مديريت و اجراي چنين برنامه بزرگي ميسر نمي شد.
عضو هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شيراز ادامه داد: كانون هاي دانشجويي، خط مقدم جبهه فرهنگي در دانشگاه ها محسوب مي شوند.
او گفت: شعار معاونت فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه، قانونگرايي است و همان گونه كه پيش از اين نيز بارها اعلام شده، آماده هستيم تا حمايت حداكثري خود را از اين كانون ها در چارچوب موازين شرع، قانون و اخلاق ارائه كرده و با رعايت قانون و قانونگرايي، از حداكثر توانمندي و فضاي موجود، بهره گيريم.
معاون فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه با بيان اينكه دبيران كانون هاي دانشجويي، نظرات خود را در اين نشست ارائه كردند، انتقاد پذيري را نه تنها زينت، بلكه ضرورت مديريت دانست و اظهار داشت: نه تنها گلايه هاي دوستانه و انتقادات دلسوزانه دبيران كانون ها را پذيرفته و ترتيب اثر مي دهيم، بلكه روندي براي تامين نظر آنان آغاز مي شود تا دانشجويان علاقه مند، با آسودگي خاطر بيشتري به فعاليت هاي فوق برنامه بپردازند.
عزيزي، تفويض اختيار بيشتر به دبيران و رئيس اداره كانون ها، تخصيص منابع مالي بيشتر و در حد امكان، استفاده از كارشناساني كه هم افزايي مثبت و سازنده تري با دانشجويان داشته باشند و برقراري و ساماندهي مجدد موضوع كار دانشجويي را از برنامه هايي دانست كه براي بهبود هر چه بهتر اين كانون ها، به اجرا در خواهد آمد.
وي ادامه داد: اميدواريم با اجرايي شدن طرح هاي در نظر گرفته شده، به زودي شاهد رشد كمي و كيفي كانون هاي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز باشيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: