جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۶:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
مسئول ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه جهرم خبر داد:
مهدی میرزائی از اجرای برنامه های ایمنی و اقدامات تأمینی مختلف توسط کارکنان سپاه جهرم در "هفته ایمنی در نیروهای مسلح" خبر داد.
ستوان سوم پاسدار مهدی میرزائی مدیر قسمت ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر، از اجرای برنامه های مختلف در راستای فرهنگ سازی رعایت اصول ایمنی در محیط خدمت و همچنین سطح جامعه برای کارکنان سپاه خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات مختلف ایمنی اظهار داشت: جلسه یادآوری نکات ایمنی در محل خدمت، توسط سرهنگ شادمند فرمانده ناحیه برگزار شد.

میرزائی از دیگر برنامه های اجرائی در این هفته را حضور پرسنل سپاه جهرم در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی آن شهرستان عنوان نمود که در این بازدید، کارکنان ناحیه با انواع روشهای اطفاء حریق، امداد و نجات و  امکانات آتشنشانی آشناشدند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، برگزاری کارگاه آموزشی آشنائی با جدیدترین قوانین آن سازمان را از دیگر برنامه های اجرائی در هفته‌ی ایمنی نام برد. 

مهدی میرزائی از دیگر برنامه های هفته‌ی ایمنی را کارگاه رعایت اصول و نکات حفاظتی بیان نمود که به موارد مختلف نکات ایمنی و حفاظتی پرسنل در محل کار و بیرون از آن پرداخته شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: