چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۹:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۵
افتتاح
نمایشگاه ایده‌ها و محصولات فناورانه در حوزه الکترونیک و کامپیوتر در شهرستان جهرم برپا شد.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه ایده‌ها و محصولات فناورانه در حوزه الکترونیک و کامپیوتر دیشب با حضور مسئولان محلی شهرستان جهرم افتتاح و آغاز به کار کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: در این نمایشگاه 7 ایده و محصول دانش‌بنیان و 8 شرکت خدمات کامیپوتر و الکترونیک حضور دارند.

علیرضا صحرائیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را گزینش ایده‌های برتر برای شرکت در نمایشگاه ملی الکامپ عنوان کرد و افزود: طرح‌های برگزیده این نمایشگاه آذرماه امسال در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا می‌کنند.

وی شناسایی استعدادها، نیروهای مستعد علمی و ظرفیت‌های موجود شهرستان جهرم در حوزه الکترونیک و کامپیوتر را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: سه شرکت دانش‌بنیان زیرمجموعه مرکز رشد فناوری جهرم نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ایده‌های نوآورانه، محصولات دانش‌بنیان و محصولات تجاری را سه محور این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه  و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است.



نام:
ایمیل:
* نظر: