دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۸:۰۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
سرهنگ شادمند در شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان جهرم:
شورای امر به معروف ادارات شهرستان جهرم در دهه‌ی اول ماه محرم به نام "دهه‌ی امر به معروف و نهی از منکر" تشکیل جلسه داد.

به گزارش تنویر جهرم، با همت فرمانداری ویژه و بسیج ادارات جهرم شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات آن شهرستان در دهه اول ماه محرم تشکیل شد.

سرهنگ شادمند فرمانده سپاه جهرم در این نشست تأکید کرد: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به بالا رفتن آمار طلاق بخاطر مشکلات خانوادگی و برنامه های ضد فرهنگی ماهواره، از اعضای بسیج ادارات جهرم بخاطر فعالیت در  زمینه اطلاع رسانی و آگاهی دادن درباره مضرات استفاده از آنتنهای ماهواره به خانواده ها تشکر نمود.

فرمانده سپاه جهرم افزود: از دیگر مفسده هایی که در حال حاضر در سطح شهرستان جهرم با آن روبه رو هستیم ازدیاد تهیه، تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی می باشد که در بین نوجوانان و جوانان شیوع پیدا کرده است فلذا باید به خانواده ها در این زمینهخ اطلاع رسانی شود.

سرهنگ شادمند با یادآوری مضرات مصرف مواد مخدر، تغییر ذایقه این نوع مواد افیونی در بین جوانان ایرانی را از نوع سنتی تریاک به صنعتی مانند کراک و شیشه خاطر نشان شد و افزود: این نیز یک نوع حربه‌ی جنگ فرهنگی دشمن برای از بین بردن توان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ازدیاد استفاده از فضای مجازی در بین جوانان و عموم مردم، سالم سازی آن و آموزش روشهای صحیح استفاده از این فضا را از اولویتهای کاری خانواده ها بر شمرد.

فرمانده سپاه جهرم خطرات گوشی موبایل هوشمند و استفاده مسولان در جلسات مختلف و خطر شنود صحبتهای جلسات را توسط معاندین و دشمنان نظام، به مسئولین یادآور شد.

سرهنگ شادمند ضمن اشاره به مضرات استفاده از شبکه های اجتماعی، ماهواره ای تصریح کرد: در حال حاضر  273 شبکه در ماهواره ایجاد شبهات اعتقادی و دینی در جامعه می کنند.

وی در ادامه افزود: 74 شبکه تبلیغ مد ولباس، 300 شبکه موسیقی، 274 شبکه ورزشی، 92 شبکه اقتصادی، 252 شبکه برنامه های کودک و... مشغول هجمه های فکری و فرهنگی بر اعتقادات تمام افراد جامعه از کودک گرفته تا مسن، با هر نوع ذائقه ای می باشند.

سرهنگ شادمند تأکید کرد: ضریب تفوذ اینترنت و دسترسی آسان به آن با توجه به عدم فرهنگ سازی خود نوعی تهدید است.

مهندس صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در ادامه از روسای ادارات جهت پیگیری برگزاری منظم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و مشخص کردن یک فرد به عنوان مسول پیگیری تصمیمات شورا تقاضا نمود.

وی افزود: بهترین امر به معروف در ادارات تکریم ارباب رجوع میباشد که روسا باید از خودشان شروع کنند.
 مهندس صحرائیان با اشاره به نقش معنوی نماز، برپائی این فریضه به جماعت در ادارات را با توان هر چه بیشتر و پررنگتر باشد خواستار شد.


بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است


 

نام:
ایمیل:
* نظر: