جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۷:۴۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
در دانشگاه شیراز برگزار می شود؛
دانشگاه شیراز میزبان اولین کنفرانس ملی سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم زمین در آبان ماه (از تاريخ 18 و 19 آبان ماه 1395) می باشد
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه، امروزه با توجه به پيشرفت علوم و سيستم هاي کامپيوتري، سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در زمينه هاي زمين شناسي، مطالعات زيست محيطي، برق، نفت، گاز ،نظامی، راه و ترابری، بهداشت، منابع آب و آبخيزداري، کشاورزي، جنگلداري، تعليم و تربيت، کاربردهاي شهري، تجارت، صنعت، سازمانها و ... کاربرد فراواني پيدا نموده است.
 از اینرو مرکز پژوهش های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز برآنست تا با حضور دانشجویان، اساتید و محققین ایران زمین در اولین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در علوم زمین، آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش گذارد.
این کنفرانس فرصتی خواهد بود تا پژوهشگران بتوانند بواسطه سخنرانی، ارائه پوستر و برگزاری میزگردهای تخصصی و شرکت در کارگاه‌های آموزشی به بحث و تبادل اطلاعات در خصوص انواع روش‌ها، رویکردهای نظری و کاربردهای عملی ژئوانفورماتیک بپردازند امید است که برگزاری این کنفرانس بتواند به هم‌افزایی تجربه‌ها و ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و دانشجویان فعال در زمینه سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور کمک شایانی نماید.

از سنجش از دور و GIS درمواردی همچون علوم آب و آبخیزداری، هوا، اقلیم ­و اقیانوس ­شناسی، علوم زراعی، باغبانی و فضای سبز، علوم خاک و زمین شناسی، منابع طبیعی و محیط زیست،  بلایای طبیعی (ریزگردها، سیل، خشکسالی و ...) و تالاب ها و دریاچه ها استفاده می شود.
شرکت برای همه علاقه مندان در این همایش آزاد است و هزینهثبت نام در این همایش به شرح زیر می باشد.


ثبت نام دانشجویی ثبت نام غیر دانشجویی
قبل از 15 مهرماه
1/500/000 ریال 2/500/000 ریال
بعد از 15 مهرماه 2/000/000 ریال 4/000/000 ریال

برای ارسال بیش از یک مقاله، واریز 300/0000 ریال علاوه بر هزینه ذکر شده در جداول بالا به عنوان حق ثبت نام به ازای هر مقاله الزامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: