کد خبر: ۹۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
با حضور فرمانده سپاه اقلید صورت گرفت:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) با حضور فرمانده سپاه اقلید ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ، بازرسی ناحیه، بسیجیان در محل حوزه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) با حضور فرمانده سپاه اقلید ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ، بازرسی ناحیه، بسیجیان در محل حوزه برگزار شد.

در ابتدا خواهر جمیله نیکویی گزارشی از عملکر حوزه از بدو تاسیس  ارائه کردو یکی از مهم ترین کارهای انجام شده در زمان جنگ تحمیلی را جمع آوری کمک های مردم و پشتیبانی از رزمندگان برشمرد و وظیفه اصلی امروز خواهران را مقابله با جنگ نرم و ترویج حفظ عفاف و حجاب دانست.

 

در ادامه سرهنگ زارعی فرمانده سپاه اقلید ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اشاره ای به وقایع اتفاقیه از عید غدیر خم و قضیه سقیفه و رحلت پیامبر (ص) و در نهایت شهادت مظلومانه امام حسین(ع)کرد.

ایشان خاطر نشان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن و تلاش زیاد یزیدیان زمان به جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی وظیفه اصلی ما حفظ نظام و انقلاب و اسلام و ارزش های اسلامی با بصیرت و بینش و احیاء امر به معروف و نهی از منکر است. تلاش دشمن برای تحریف عاشورا و مراسمات عزاداریست .

 

در پایان ضمن تشکر از سی سال زحمات خواهر نیکویی خواهر خدیجه قره خانی را به عنوان فرمانده جدید حوزه معرفی کردند.

در پایان مراسم لوح تقدیر به خانم نیکویی و حکم مسئولیت خانم قره خانی تحویل ایشان داده شد.


.

نام:
ایمیل:
* نظر: