جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۳:۳۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
مدیرمسئول موسسه فرهنگی وهنری آفتاب مهر صبا گفت: به مناسبت ماه محرم بیش از 4 هزار نسخه کتاب درقالب کمپین نذر کتابرجمع آوری شده است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه، حسن دهقان مدیرمسئول موسسه فرهنگی وهنری آفتاب مهر صبا گفت: با گذشت تنها شش روز از راه اندازی کمپین «نذر دانایی» بیش از 4 هزار عنوان کتاب برای اهدا به کتابخانه های مناطق کمتربرخوردار شیراز جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه «انتظار این میزان استقبال را از جانب همشهریان شیرازی نداشتیم» افزود: تبلیغات و جریان سازی این کمپین فقط از طریق شبکه های اجتماعی صورت گرفت با این حال علاوه بر مردم، مسئولان، ناشران و موسسات هم به «نذر دانایی» پیوستند.

دهقان در ادامه گفت: کتاب ها علاوه بر جمع آوری از درب منازل و موسسات، در روز هفدهم آبان ماه در آستانه هفته کتاب و طی مراسمی به عنوان «جشن دانایی» گردآوری شده و در پایان به کتابخانه های مناطق محروم و روستایی، کتابخانه های ساخته شده توسط گروه های جهادی و مدارس کمتر برخوردار اهدا می شود.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری «آفتاب مهرصبا» در پایان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره کتابخانه های شهرستان شیراز قدردانی و خاطرنشان کرد: زمینه برای پیوستن به این کمپین تا پایان ماه محرم به روش ساده پیوستن به کانال تلگرام telegram.me/shiraznazreketab  و تماس با شماره 09178124784  فراهم است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: