جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۶:۰۲
کد خبر: ۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
اشتغالزایی با پرورش طیور
یک واحد پرورش بلدر چین در ناحیه دو صفاشهر با با همت يكي ازبسيجيان این ناحیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی  فناوری استان فارس، اقتصاد مقاومتی اصطلاحی است که این روزها نقل محافل خبری و اقتصادی کشور شده و بسیاری آن را راهکار مناسبی برای این روزهای اقتصاد کشور و شرایط تحریم های بی سابقه ای که به کشورمان تحمیل شده می دانند.

امروزه در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و مقاومتي كردن اقتصاد كشور و همچنين مقابله با تحريم هاي اقتصادي عليه جمهوري اسلامي ايران، بسياري از مردم كشور به فعاليت و توليد در عرصه هاي اقتصادمقاومتي روي آورده اند.

بسیج سازندگی سپاه فجر نیز در کنار سایر نهادهای مسئول با حمایت از کارآفرینان و اعطای تسهیلات به تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت خرد و کلان کمک می نماید .

در همین راستاي با اعطاي تسهيلات کارآفرینی جهت ايجاد اشتغال ، يك واحد پرورش بلدرچين در ناحیه دو شهرستان صفاشهر راه اندازی شد .

این واحد پرورش بلدرچین که  حوزه مقاومت بسیج قدس صفا شهر راه اندازي شده است در مرحله اول با تعداد 4000 قطعه جوجه يك روزه بلدرچين و با اعطاي 120ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي راه اندازي شده است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، طول دوره پرورش بلدرچين از روز اول تا مرحله بهره وري وعرضه به بازار 42 تا45 روز مي باشد که علاوه بر استفاده از گوشت اين پرنده كه به صورت كاملا ارگانيك به عمل مي آيد از تخم هاي آن نيز استفاده غذايي مي شود و در صورت حمايت از اين صنعت سودآوري قابل توجهي خواهد داست.


راه اندازي يك واحد پرورش بلدرچين

راه اندازي يك واحد پرورش بلدرچين

راه اندازي يك واحد پرورش بلدرچين

راه اندازي يك واحد پرورش بلدرچين
نام:
ایمیل:
* نظر: