يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۶:۰۶
کد خبر: ۹۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
فرماندار اقلید تأکید کرد :
فرماندار اقلید بر لزوم انسجام، همدلی، مسؤولیت‌پذیری و بهره‌گیری از استعداد اقشار مختلف جامعه در راستای کسب موفقیت و توسعه و پیشرفت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، صادق کریمی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره جهاد کشاورزی این شهرستان که با حضور مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی فارس، امام‌جمعه اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، کارکنان اداره جهاد کشاورزی و ... در نمازخانه این اداره برگزار شد به تشریح وضعیت شهرستان اقلید و بیان شرایط کشاورزی آن پرداخت و اظهار داشت: این شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور و استان فارس است.

فرماندار اقلید به مشکلاتی که در اثر خشک‌سالی و بحران کم‌آبی در کشور، استان فارس و شهرستان اقلید به وجود آمد اشاره و با بیان اینکه شغل حدود 85 درصد از مردم اقلید کشاورزی است بر ضرورت اهمیت و جایگاه مدیریت صحیح و مؤثر در رفع مشکلات موجود در این حوزه و تبدیل آن به فرصت برای کشاورزان و مردم منطقه تأکید کرد و زحمات و تلاش‌های مدیر پیشین جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای تحقق این اهداف را ارج نهاد.

وی خاطرنشان کرد: باید با مدیریت، درایت، دقت و تدابیر نو و مؤثر در زمینه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی به مقابله با مشکلات موجود پرداخت.

کریمی توجه به صنایع زیردست کشاورزی، حمایت از سرمایه‌گذاران در کشاورزی، توجه به محصولات کشاورزی کشت‌شده در این شهرستان، شناسایی و بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکار علمی و عملی، بازاریابی محصولات، حمایت از کشاورزان و... را امری لازم و ضروری دانست و بیان داشت: هنر مدیریت در هدایت امور و رفع مشکلات در شرایط مختلف است.

فرماندار اقلید ادامه داد: مدیر و مسؤول شهرستانی باید با تمهیدات لازم و مدیریت جهادی در چارچوب قانون و مقررات مشکلات مردم را حل کند و به بهانه بخشنامه‌های اداری و... مسائلی که در این شهرستان قابل‌پیگیری و رفع هستند به مرکز استان ارجاع ندهد.

کریمی تصریح کرد: اتحاد، همبستگی و همدلی مسؤولان در رفع مشکلات موجود در این شهرستان در حوزه‌های مختلف امری ضروری و لازم است ازاین‌رو باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه استعدادهای جوانان و مردم این شهرستان برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کوشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: