يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۴:۱۳
کد خبر: ۹۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس خبرداد :
دکتر یاسر دهقانی مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس گفت : با رایزنی های صورت گرفته با معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و کارشناسان خبره در عرصه سایبری ، به زودی مرکز امنیت شبکه نیز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، دکتر یاسر  دهقانی در گفتگو با خبرنگار این استان اظهار داشت : با توجه به تهدیدات موجود در حوزه های ارتباط الکترونیکی و توان متخصصان و کارشناسان علاقمند به فعالیت در این حوزه، مرکز امنیت شبکه وابسته به سازمان بسیج علمی استان فارس راه اندازی شده است که در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد .

وی افزود : طی جلسه ای که با معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار شده است موافقت ایشان نیز دراین خصوص اخذ و مقرر شد اساسنامه این مرکز تدوین و جلسه هیئت مدیره آن تا دو هفته آینده برگزار شود .

دکتر یاسر دهقانی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز این مرکز توسط معاونت فاوا سپاه فجر تأمین خواهد شد، خاطر نشان کرد : اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم با سازمان های مرتبط با سپاه و سایر سازمان های مسئول در این عرصه که خارج از سپاه فعالیت می کنند نیز انجام خواهد شد و پس از طی تمام مراحل قانونی این مرکز کار خود را شروع خواهد کرد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: