شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۱:۰۳
کد خبر: ۹۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار هرمزگان، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد تفکیک شد.

به گزارش  سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان درباره اظهار داشت: با پیگیری‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه استاندار هرمزگان در راستای احقاق حقوق مردم شهرستان پارسیان و تفکیک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر این شهرستان از شهرستان لامرد استان فارس، با دستور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) این اقدام مهم صورت گرفت.

حسن شاهرخی ادامه داد: بر این اساس تفکیک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان از شهرستان لامرد در هیئت عامل ایمیدرو مصوب و دستور ثبت شرکت مستقل مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز صادر شد.

وی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان را ظرفیت مهمی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در غرب هرمزگان بر شمرد و تصریح کرد: با تفکیک مدیریت این منطقه شاهد بهبود روند اجرای پروژه‌ها و توسعه هرچه بیشتر این منطقه خواهیم بود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار هرمزگان در این راستا تصریح‌کرد: این موفقیت مرهون حمایت‌های استاندار هرمزگان است که دستاوردهای بسیاری برای مرزنشینان غیور هرمزگان دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: