جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
شاپور قنبری
شهرک های صنعتی واداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با آموزش مهارتی 6هزار و 100 نفر از شاغلان واحد های صنعتی موافقت کرد.

به گزارش  سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس ، اعلام کرد: این تفاهم نامه ملی با هدف گسترش همکاری آموزشی و ارتقای مهارت نیروی انسانی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.
مهندس شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه این تفاهم نامه در استان فارس اجرامی شود،افزود:در قالب این تفاهم نامه برگزاری دوره های علمی آموزشی ،مهارتی مناسب با نیاز سنجی صورت گرفته برای 13رشته صنعت خاص انجام می شود.
وی تصریح کرد:بیش از 30هزار فعال صنعتی در قالب 2 هزار و 450 واحد صنعتی در 61شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس مناسب با ظرفیت های موجود در استان ،با برگزاری 305دوره علمی آموزشی ، مهارتی برای 6 هز ار و 100 نفر،در فارس هدف گذاری شده و در فاصله زمانی یک ساله این دوره ها برگزار و 152 هزار نفر ساعت آموزش داده می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ادامه داد:ارتقای سطح مهارت شاغلان در شرکت ها و واحدهای صنعتی می تواند باعث پویایی این واحدها شود و زمینه مناسب برای آموزش مهارتی کوتاه مدت برای فعالان واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم شود.
وی اضافه کرد:براساس این تفاهم نامه، دوره های آموزشی مختلف بر اساس نیاز واحدهای تولیدی،برای نیروهای واجد شرایط برگزار و هزینه این دوره ها از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس تامین می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: