جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۷:۴۸
کد خبر: ۹۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
با حضور مدیران ارشد استانی و مسئولان و نخبگان اقشار بسیج صورت گرفت :
شورای راهبردی اقشار بسیج فارس در قالب مجمع استانی بسیج با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، جمعی از مدیران ارشد استان و مسئولان و نخبگان اقشار بسیج از سراسر استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان فارس ، قاسم علیپور دبیر مجمع بسیج استان فارس در خلال این جلسه با بیان اینکه حضور نخبگان و متخصصین در اقشار بسیج یک ظرفیت عظیم علمی و فکری فراهم آورده است، گفت: نخبگان بسیجی با روحیه جهادی در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته و با رصد و تحلیل نیازهای شهرستان های فارس و ارائه راهکار در مسیر رفع معضلات و تصمیم سازی به مسئولان کمک می کنند.

وی افزود: در این مراسم که با حضور روسا و مسئولان شورای عالی اقشار بسیج از سراسر استان فارس برگزار می شود ضمن بررسی عملکرد کارگروه های مختلف، برنامه های پیشنهادی برای مجمع بسیج در سال جاری و سال آینده مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

دبیر مجمع بسیج استان فارس با بیان اینکه انتخابات هیئت رییسه مجمع بسیج استان فارس برگزار شد، گفت: در این انتخابات دکتر محمد رضا رضایی کوچکی نماینده مجلس شورای اسلامی بعنوان رییس مجمع، مهندس سید تقی سهرابی رییس صدا و سیمای فارس بعنوان نایب رییس دوم، دکتر محمد جواد سلمان پور بعنوان بازرس اول و حقوقدان برجسته سید رضا موسوی تبار بعنوان بازرس دوم مجمع بسیج استان فارس انتخاب شدند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان فارس،  فرمانده ارشد سپاه در استان نایب رییس اول مجمع استانی بسیج فارس است و این مجمع صبح دیروز با حضور بسیاری از مسئولین استانی و فرماندهان و مسئولین سپاه فجر در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار گردید.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: