شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۳۹:۰۵
کد خبر: ۹۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
رئیس شورای راهبردی بسیج استان فارس :
قاسم علیپور رئیس شورای راهبردی بسیج گفت : : مجمع بسیج استان فارس ظرفیتی است که نقش نخبگان و متخصصان بسیجی در سطح کل استان در مبحث تصمیم گیری و تصمیم سازی راهبردی به منصه ظهور می رسد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، قاسم علیپور رئیس شورای راهبردی بسیج در حاشیه نشست مجمع بسیج استان فارس در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی گفت : مجمع بسیج استان فارس که در آن از نواحی مختلف شهرستان ها و شورای نواحی مختلف حضور دارند، ظرفیتی است که نقش نخبگان و متخصصان بسیجی در سطح کل استان در مبحث تصمیم گیری و تصمیم سازی راهبردی به منصه ظهور می رسد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهداف برگزاری جلسه مجمع بسیج استان، تصریح کرد : بسیج نهادی است که از جمله ویژگیهاي برجسته آن می توان به خدا محوري، دینمداري، ولایت محوري، انعطاف پذیري، مردم گرایی ،خلاقیت و نوآوری اشاره کرد.

رئیس شورای راهبردی بسیج استان فارس با بیان اینکه در این مجمع تأکید بر تصمیم‌گیری مشارکتی و درک صحیح استفاده از ظرفیت ها و توانایی ها، مقابله با مانع ها و محدودیت ها و نیز ارائه نمونه ها و اسوه ها می باشد ؛ خاطر نشان کرد : تشکیل جلسات مجمع علاوه بر اینکه پیامدهایی مانند ایجاد نشاط و امید در سازمان را در بر دارد می تواند دستیابی سریع تر به هدف ، تقویت ساختار درونی و پیشرفت را میسر کند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، جلسه مجمع بسیج استان فارس صبح دیروز با حضور بسیاری از مدیران ارشد استانی و فرماندهان و مسئولین سپاه فجر در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: