يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۰:۱۶
کد خبر: ۹۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
فرمانده ناحیه مقاومت کازرون :
غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت کازرون گفت : بسیج در هر عرصه ای که وارد شده اثبات کرده است که با توجه به اخلاص و ایمان و تکیه بر ظرفیت های خود می تواند تاثیرگذار باشد و هر جا که صنایع ما با روحیه بسیجی همراه بوده است پیشرفت های چشمگیری نسیب کشور شده است .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت کازرون در حاشیه نشست مجمع بسیج استان فارس در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی گفت : بسیج در هر عرصه ای که وارد شده اثبات کرده است که با توجه به اخلاص و ایمان و تکیه بر ظرفیت های خود توانسته است تاثیرگذار باشد هر جاکه صنایع ما با روحیه بسیجی وارد صحنه شده اند به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کرده اند که جهان را نتحیر کرده اند که از جمله میتوان به صنایع موشکی، هوا و فضا، هسته ای و .. اشاره کرد . وی افزود : آنچه مهم است این است که مسئولین به این روحیه تحول و نوآوری بسیج و بسیجیان اعتماد و ایمان داشته باشند .

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اشاره به رویکرد علمی نواحی مقاومت بسیج و نقش آن ها در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : امروز بسیج علاوه بر فرهنگ سازی در عرصه های اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است . وی اضافه کرد : امروزه باید با شناخت کافی وضعیت موجود براي حفظ و گسترش تفکر و اقدام بسیجی در کشور تلاش کنیم.

غلامرضا شرفی در پایان گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس یادآور شد : همانگونه که در مراحل آغازین انقلا  بسیج توانست بر اساس نیازهای متناسب با وضعیت کشور تلاش های خود را متمرکز کند ، امروز نیز باید این تلاش ها بیشتر از گذشته صورت گیرد تا از سرعت رو به جلو آن کاسته نشود .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، جلسه مجمع بسیج استان فارس صبح دیروز با حضور بسیاری از مسئولین استانی و فرماندهان و مسئولین سپاه فجر در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: