جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۰:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، عقدتی، سیاسی، ورزشی و ... در این هفته خبر داد.
فرشید میرزائی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) شهرستان جهرم در نشست خبری صبح امروز از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، ورزشی و ... در این هفته خبر داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگیهای انجام شده با اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز دشمن شکن جمعه، اجرای برنامه کوهپیمائی و مسابقات ورزشی گوناگون، سرکشی از خانواده معظم شهدا و اعزام چهارصد دانش آموز پسر به اردوی راهیان نور را، از جمله برنامه های اجرایی این هفته عنوان نمود.

فرشید میرزائی با بیان اهمیت هفته بسیج دانش آموزی و اثرات بصیرتی آن بر جامعه به لحاظ وقایع سیاسی و تاریخی اتفاق افتاده در این ایام، راهپیمایی و همایش استکبار ستیزی در روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و همچنین گلباران قبور شهدا در سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده را از برنامه های مهم این هفته خواند.

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی امام صادق(ع) نشستهای فرهنگی، بصیرتی، اجرای صبحگاههای مشترک، برپائی جلسات سخنرانی در مدارس و تجلیل از فرمانده واحدهای نمونه بسیج دانش آموزی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

گفتنی است هفته بسیج دانش آموزی به مناسبت یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و همچنین سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده به این اسم، نامگذاری شده که از هشتم آبانماه شروع و همزمان با راهپیمائی سیزدهم آبانماه به پایان می رسد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: