پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۵:۳۴
کد خبر: ۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت کازرون :
غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت کازرون گفت : مرکز رشد ناحیه کازرون با مجمعی از اساتید بسیجی و مخلص، اقداماتی انجام داده که حتی برای دیگر استان های همجوار الگو شده است و و در حال حاضر در زمینه های سیستم های نفت و گاز و صنعت هوایی در حال انعقاد قرارداد است .

به گزارش خبرنگار سازمان بسی علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت کازرون در گفتگو با خبرنگار این سازمان گفت : مرکز رشد ناحیه مقاومت کازرون به عنوان یکی از مهمترین مراکز رشد اقماری در حال فعالیت در بخش های مختلف علمی می باشد که رسالت راهبردی مرکز رشد علم و فناوری شهید پیرویان ، کارآفرینی ، اشتغال زایی و کمک به رفع نیازهای علمی، فناوری کشور می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت کازرون در ادامه عنوان کرد : مرکز رشد شهید پیرویان با مجمعی از اساتید بسیجی و مخلص، اقداماتی بزرگی را انجام انجام داده است که برای می تواند برای دیگر استان های همجوار الگو باشد .

وی در پایان ضمن اشاره به اقدامات خلاقانه و علمی صورت گرفته در این مرکز تصریح کرد : در حال حاضر نیز این مرکز در زمینه های سیستم های نفت ، گاز و صنعت هوایی در حال انعقاد قرارداد و اجرای پروژه های مهمی می باشد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان کازرون در مرداد ماه ۱۳۹۲ به منظور ایجاد زیر ساختهای مناسب جهت توسعه فناوری و افزایش نقش بسیجیان در توسعه علمی و فناوری کشور تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر این مرکز در جهت حمایت از شرکتهای دانش بنیان و ایجاد زیر ساخت مناسب جهت فعالیت اینگونه شرکتها و حمایت از طرح ها ،اختراعات و ابتکارات بخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی مشغول فعالیت می باشد.


 


 




 

 



نام:
ایمیل:
* نظر: