گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین، این سازمان مسابقه عکاسی سلفی با عنوان "زائران عشق" را در استان فارس برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مسابقه عکاسی موبایلی در دو بخش سلفی و آزاد با موضوع زیارت اربعین حسینی در استان فارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام زائران استان فارس که در ایام اربعین امسال به عتبات عالیات و حرم های مطهر در کشور عراق مشرف می شوند می توانند با گرفتن عکس با دوربین های تلفن همراه خود در این مسابقه شرکت کنند.

امیری نژاد اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه نمایش جلوه های باشکوه حماسه حضور مردم و شیعیان دردفاع از آرمان های اسلام، ثبت لحظه های ماندگار از سفر زائران حسینی به حرم های مطهر امامان در کشور عراق به ویژه حرم های مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و عشق و ارادت مردم به سید الشهدا(ع) با بهره گیری از هنر عکاسی به وسیله دوربین تلفن همراه است.

او بیان داشت: حضور افراد دراین مسابقه عکاسی محدودیت سن ندارد و شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را تا چهارم آذرماه 95 یک هفته بعد از اربعین به تلگرام شماره تلفن 09014952374 و یا ایمیل bsj.r.fars@gmail.com ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه این مسابقه عکاسی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار و به نفرات برتر جوائز اهدا می شود اظهارکرد: از عکس های منتخب و برگزیده این مسابقه نمایشگاه عکس در شیراز برگزار می شود.

امیری نژاد گفت: همچنین امسال برای نخستین بار در کشور، کاروان پیاده بسیجیان اصحاب رسانه استان فارس شامل 40 نفر از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه های فارس در راهپیمایی اربعین حضور خواهند داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: