گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی فرماندهی ناحیه سپاه ممسنی در دوره ی شورای واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی در میان دانش آموزان شورای واحد حضور یافت و قلم ، همت، اراده و ایمان آنان را نجات دهنده ی جامعه دانست...

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی در شامگاه چهارشنبه پنجم آبان، سرهنگ دوم پاسدار امید نصیبی با حضور خود در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی شورای واحدهای پیشگام، اهمیت تربیت نیروهای انقلابی و متعهد را در سنین نوجوانی و جوانی نشان داد. او ضمن حضور یافتن در جمع دانش آموزان و صحبت با آنان در مراسم افتتاحیه به ارائه مطالبی برای فرماندهان واحدها و اعضای شورایشان پرداخت که چکیده ی آن به شرح زیر است.

امید نصیبی: فرزندان عزیز من! شما نه انقلاب را دیدید نه جنگ را. اما یادتان باشد که در 31 شهریور ماه 59 هم سن و سالهای شما همچون حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها به جنگ رفتند.

مگر حسن باقری ، احمد کاظمی و مهدی باکری ها چندساله بودند که از فرماندهان قدر سپاه و جنگ شدند؟

دیروز، دشمن کاری از پیش نبرد ولی امروز با قدرت بیشتری به میدان آمده است. امروز، تلاش بسیج دانش آموزی، تربیت کادر انقلابی است.

امام(ره) در مصاف با مشکلات و سختی های پیش از انقلاب و اوایل آن موفق شد؛ زیرا کادر انقلابی داشت. باهنر، بهشتی، رجایی و سید علی حسینی خامنه ای(مد ظله العالی) را داشت.

تجربیات و معنویات دفاع مقدس باید ملکه ذهن شما شود. به فرموده ی مقام معظم رهبری: اگر واقعه ی عاشورا یک روز طول کشید و تاکنون نیز فرهنگ سازی میکند، جنگ ما که هشت سال طول کشید.

همچنین او در ادامه خاطرنشان کرد: امروز، نجات دهنده ی جامعه ی ما اراده، همت، قلم و ایمان شماست. به آینده ی روشن فکر کنید و امیدوار به آینده ی نظام اسلامی باشید. شما سعی کنید بسیج را در مدارس تبلیغ و ترویج کنید و دوستانتان را وارد مسجد و بسیج کنید.

در پایان نیز امید نصیبی از تمام کارکنان حوزه امام محمد باقر(ع) که برای برگزاری دوره تلاش کردند، بسیار تشکر کرده و برای آنان آرزوی قبولی مجاهده و تلاششان در درگاه خداوند منان را داشتند.

کسانی که انقلاب و جنگ را ندیدند هم باید انقلابی باشند

کسانی که انقلاب و جنگ را ندیدند هم باید انقلابی باشند

کسانی که انقلاب و جنگ را ندیدند هم باید انقلابی باشند

کسانی که انقلاب و جنگ را ندیدند هم باید انقلابی باشند

کسانی که انقلاب و جنگ را ندیدند هم باید انقلابی باشند

انتهای خبر
224224/160
نام:
ایمیل:
* نظر: