گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
به مناسبت سالروز استکبار ستیزی 13آبان در دانشکده خبر شیراز؛
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس درجمع دانشجویان دانشکده خبر فارس گفت: شعار مرگ برآمریکا ریشه در اعتقادات مردم ایران دارد.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، به مناسبت فرا رسیدن13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی کرسی آزاد اندیشی در دانشکده خبر شیراز با سخنرانی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در محل دانشکده خبر شیراز برگزار شد.


محمود شاکر رئیس دانشکده خبر شیراز در ابتدا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، گفت: در چند سال اخیر بر خود وظیفه دانستیم که این امر مهم و تاکید شده مقام معظم رهبری را در دانشکده برگزار کنیم، که امروز این یکی از کرسیهای  آزاد اندیشی در سال 95 است.


امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، با اشاره به ضرورت تاسیس دانشکده خبر در جهت تربیت نیرو متخصص در حوزه های خبر، افزود: تا وقتی شما دانشجویان بیدار کشور چیستی و چرایی واقعه های 13 آبان را فهم و درک نکرده باشید نمی توانید حمایتهای  درست از آن اتفاقات  بزرگ تاریخ داشته باشید.


وی با اشاره به اهمیت بازدید دانشجویان  از لانه جاسوسی  بیان کرد: ابتدا باید با مطالعه دقیق از سیرتاریخی تحولات سیاسی ایران و اتفاق بزرگ 13 آبان باید پرداخت ،حیله ها و دسیسه های  استکبار را در آنجا دید و باور کرد به معنای واقعی که سفارت نبوده و لانه جاسوسی بوده است  تا بتوان فهم عمیق و درستی از این ایام داشت .


رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، با بیان اهمیت واقعه 13 آبان از سوی رهبر کبیر انقلاب، تصریح کرد: امام خمینی( ره)  در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند چرا که این مهم به همگان در غرب و شرق عالم ثابت کرد انقلابیون ایران هیچ ترس و واهمه ای در برخورد با سران ظالم و زورگوی استکبار جهانی ندارند .


امیری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عده ای چه در داخل و خارج به دنبال این هستند که این شعار مرگ بر امریکا و اسراییل را کمرنگ کنند افزود : مردم ایران آگاهانه و از شعور بالا و فهم و بصیرت دقیق و در پاسخ به قانون شکنیها و فتنه انگیزیهای امریکا این شعار را سر میدهند .


وی در ادامه افزود :باید شما دانشجویان حوزه خبر با اشراف کامل از محیط کاری خود با قلم خود یاد و خاطره امام راحل و رزمندگان را در دل مردم و جامعه زنده نگه دارید.


وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در اعتقادات مردم ایران  دارد و جا دارد مثل همیشه محکم تراز قبل توسط همه مردم بالاخص شما دانشجویان هشیار و بیدار با صدای رسا گفته شود.


رئیس سازمان بسیج رسانه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه باید حق و حقوق ایران را از مجامع قانونی بین الملل گرفته شود، بیان کرد: کدام مجمع قانونی بین المللی، قوانینی که خودشان برای خودشان ساخته اند، کدام قانون بین الملل  است که صدای کمک کودکان یمنی را نمی شنود.


وی اضافه کرد : زمانی که کشور ایران با 86 کشور جهان (دفاع مقدس )مشغول جنگ بود به پشتوانه و حمایتهای سران استکبار این مجمع های بین المللی و قوانینشان در کجا حضور داشتند و کدام فریاد کمک ما را لبیک گفتند.
امیری نژاد در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اتفاقات در کشور عربستان، گفت: کشور ایران جلوی ابر قدرت های جهان قد علم کرده است و با افتخار می‌گوییم که ما ایرانی مسلمان با غیرت هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: