کد خبر: ۹۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
بیانیه سازمان بسیج کارگری به مناسبت روز 13آبان:


 سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت 13 آبان بیانه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بسیج کارگری کشور ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به تمام ایرانیان غیور، با ایمان و با صلابت تبریک گفته و این روز را نشان دهنده اراده مردم ایران در مبارزه با مستکبران و سلطه گران می داند.

نیرنگ های آمریکا و طرفدارانش در تمام برهه های تاریخ ایران اسلامی مشخص و نمودار بوده است و تاریخ ایران نشان داده به دلیل برکت وجود رهبرانی شایسته و با ایمان ایران زیر سلطه نیرنگ های آمریکا نرفته و فریبش را نخورده است.

13 آبان در سه سال مختلف گواه این سیاست های مستکبرانه آمریکا در ایران است که یک بار در سال 1342 با تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه زهر خود را ریخته، بار دیگر با کشتار وحشیانه دانش آموزان در سال 1357 و بعد از آن در 13 آبان 1358 نتیجه اعمال منفورانه خود را از دانشجویان انقلابی دیده است.

آمریکا به دلیل ذات پست و سرشت سلطه طلبانه اش ایران را هم مثل باقی کشورها می دید اما با اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) پاسخ اعمال خبیثانه خود را دید.

آمریکا باید در نظر داشته باشد که ایران مانند دیگر کشورها نیست تا بتواند با فریب و نیرنگ او را از پا بیندازد و بر آن سلطه براند و نباید رسوخ اسلام در تک تک مردم ایران را از نظر دور کند چرا که همین اسلام بوده است که نگذاشته ایران زیر بار هیچ نوع ظلم و جوری برود.
 
مردم ایران به خوبی می دانند که اگر آمریکا یک امتیاز به هر کشوری بدهد از آن کشور 10 امتیاز می گیرد و این مسئله در جریان برجام خیلی بیشتر و روشن تر به ایرانیان ثابت شد و روح خبیث سران آمریکایی را کامل تر نمودار کرد.

دانشجویان پیرو خط امام (ره) به نمایندگی از کل مردم ایران با تاسی از آموزه های اسلام و پیروی از خمینی کبیر (ره) برای تمام جهان و ملت های مستضعف الگو شده و به جهانیان آموختند که هیچ ملتی نباید زیر بار ظلم و استکبار ابرقدرت ها برود.

جوانان ایران اسلامی برای رسیدن به اقتدار و استقلال خود پس از سال ها زیر بار ظلم بودن فداکاری های بسیاری کردند و خون های زیادی در این راه ریخته شد که نمونه بارز آن سال های دفاع مقدس بود و پس از آن فداکاری برای شیعیان دیگر کشورها و دفاع از حریم اهل بیت در سال های اخیر با عنوان مدافعان حرم.

سازمان بسیج کارگری و کارگران این مرز و بوم هم در کنار دیگر اقشار ایران غیور و اسلامی همصدا با تمام ملت های آزادی طلب و آزاده عالم این روز بزرگ را پاس داشته و حضور در تظاهرات پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه تهران و سراسر کشور را عرصه جهاد  ایران اسلامی و تجلی گاه حماسه و حضور مقتدرانه می داند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: