کد خبر: ۹۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در بازدید از ژلاتین حلال قزوین مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:تولید ژلاتین به این گونه نیست که همه کشور‌ها امتیاز تولید آن را در اختیار داشته باشند و به لطف خدا جمهوری اسلامی ایران جزء آن دسته از کشور‌هایی است که با فراگیری دانش بومی این صنعت پر کاربرد را در اختیار دارد. بیکافارس:لازم به ذکر است که در گزارشات قبلی بیکافارس آمده بود که عده ای ژلاتین نجس خوکی وارد می کردند و از طریق پاستیل،ژله و ...به خورد مردم مسلمان و کودکان عزیز کشور می دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،  صبح روز شنبه مورخ 95/8/8 هیئتی متشکل از رئیس سازمان بسیج کارگری کشور و رئیس سازمان بسیج مهندسی و تعدادی از مسئولین کشوری و استانی از شرکت ژلاتین حلال شهر صنعتی البرز قزوین بازدید به عمل آوردند.

 

در این دیدار آقای کریمی با اشاره به نشست کارگروه متشکل از جمعی از نمایندگان وزارت صنعت، کارآفرینان، دکتر فضلوی رئیس بسیج مهندسین صنعتی کشور، سید ابراهیم حسینی معاونت اداره کل مقررات صادرات و واردات ، متخصصین فن در امر دارو و چند تن از اعضای هیئت مدیره شرکت فرآورده‌های محصولات حلال به منظور حمایت از تولید ملی و نقد واردات ماده ژلاتینی حرام برگزار گردید تصریح کردند که این دیدار برای بررسی از وضعیت واحد های تولیدی ژلاتینی حلال در استان قزوین انجام شده تا با کمک و حمایت از این صنایع به اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

 

کریمی اظهار نمود:  مقام معظم رهبری همواره بر حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و منع واردات کالاهای مشابه تولید داخلی بار‌ها در سخنان خود تاکید کرده اند و طبیعی است که قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج در هر جایی که احساس شود با تلاش و برگزاری جلسات و هم افزایی‌ها می شود گره ای از کار صنعت وا نمود،  دریغ نخواهد کرد.

 

وی هم افزایی و احساس مسئولیت همراه با توجه را عاملی برای حل مسائل و مشکلات در این عرصه برشمرد و خاطرنشان کرد: بخشی از خواسته‌ها در سایه همدلی و احساس مسئولیت قابل حل است و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنان خود به آن تاکید داشته اند و در حقیقت یکی از فلسفه‌های وجودی این کارگروه برداشتن بخشی از موانع سر راه شرکت فرآورده‌های محصولات حلال در زمینه تولید ژلاتین است.

 

وی کشور ایران را جزء آن دسته از کشور‌های برتر در عرصه تولید ژلاتین حلال برشمرد و گفت: تولید ژلاتین به اینگونه نیست که همه کشور‌ها امتیاز تولید آن را در اختیار داشته باشند و به لطف خدا جمهوری اسلامی ایران جزء آن دسته از کشور‌هایی است که با فراگیری دانش بومی این صنعت پر کاربرد را در اختیار دارد.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور بعد از بازدید از شرکت ژلاتین حلال جلسه ای به منظور افزایش تولید ژلاتین در استان تا مرز خودکفایی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین حضرت آیت الله عابدینی برگزار کردند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: