جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۹:۵۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
مدیرتولیدات واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز فارس از اجرای یک قطعه موسیقی بنام « بشکن این تحریم را» خبرداد و گفت: این قطعه با محوریت اقتصاد مقاومتی تولید و اجرا شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه، مهدی کرمی تولیدات جدید را بر اساس ساختارهای متفاوت محلی، پاپ و سنتی برشمرد و ادامه داد: تولید برنامه های فاخر موسیقی به طور جدی دنبال می شود که موسیقی پاپ با نام " بشکن این تحریم" را که محوریت آن اقتصاد مقاومتی است و خوانندگی آن خودم انجام دادم که تنظیم موسیقی این قطعه علی رضا امیری و عظیم زارع شعر آن را سروده است.

وی تصریح کرد: یک قطعه موسیقی محلی ارکسترال به نام "عمر من " در فضایی متفاوت با نشاط دارای ساختار تلفیقی از سازهای آگوستیک موسیقی کلاسیک جهانی و سازهای ایرانی تولید شده است.

مدیر واحد شعر و موسیقی صدا وسیمای فارس خاطر نشان کرد: تنوع و خلاقیت درسازبندی و رنگ آمیزی این کار منحصر بوده و این اثر حاصل اجرا و خوانندگی استاد حسن صفری ، موسیقی و تنظیم علیرضا اوجی و شعر بیژن سمندر است.

کرمی یادآور شد: موسیقی سنتی "گل افشان" نیز برگرفته از شعر گوهر درخشان ادبیات فارسی حاقفظ شیرازی است با مطلع بیا تا گل برافشانیم کارفاخر تولید شده دیگر است.

وی ابراز داشت: در این کار محمد ذاکر حسین آهنگسازی و خوانندگی آن را عهده دار بوده و این اثر به گونه ای حرفه ای و تکنیکی نوازندگان سازهای سنتی اجرا شده است که خوشبختانه تولیدات جدید واحد شعر و موسیقی مرکز فارس توجه کارشناسان حوزه موسیقی را به خود جلب کرده و مورد استقبال مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا وسیما قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: