جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۲:۲۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به مناسبت 13 آبان روز استکبار،مسول بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری فارس "سرهنگ علیپور"بیانیه ای را بدین شرح اعلام نمودند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،به مناسبت 13 آبان روز استکبار،مسول بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری فارس "سرهنگ علیپور"بیانیه ای را بدین شرح اعلام نمودند.

دراین  بیانیه با اشاره به 13 آبان 1358 وتسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان) که به روزی جاودانه در تاریخ سرزمین ایران اسلامی تبدیل شده تاکید شده است.

متن کامل این بیانیه بدین شرح می باشد.

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ١٣ آبان نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران با استکبار جهانی است.

این روز از ایّام اللهی است که که در تاریخ کشور ما فراموش نخواهد شد و پیوسته الهام بخش نسل جوان و یادآور رهبری الهی و بی نظیر امام(ره) و مجاهدت های سرنوشت ساز مردم ما خواهد ماند.

رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده 13 آبان ماه در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شماره رفته و نشان می‌دهد، هیچ قدرت مادی  بزرگی هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل نماید.

اینک در شرایطی که استکبار جهانی با تمام نیرنگ و حیله به دنبال دشمنی با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از هیچ تلاشی برای گسترش این دشمنی فروگذاری نمی کند، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و ضمن ابراز انزجار از استکبار و منافقین جهت خنثی سازی توطئه های تفرقه افکنانه و وسوسه آمیز برائت خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل اعلام می داریم.

آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی ) به عنوان نقشه راه ، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی دراراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.
تأمل در واقعیات تلخ امروز منطقه بویژه در روند فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه و یمن بیش از هر زمان دیگری نشان از خوی استکباری  و فتنه آمریکا دارد.

بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری استان فارس ضمن گرامی داشت یوم الله 13 آبان از اقشار و آحاد مختلف مردم سوگوار و عزادار استان بویژه نسل جوان و مهندسین انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سراسری 13 آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعارهای "هیهات مناالذله" ،"مرگ بر آمریکا" و نمایش سازش‌ناپذیری خود در برابر دشمنان ، دعوت به عمل می آورد .

با شد تا در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و بر پایی حکومت اسلامی مهدی موعود عج الله تعالی فرجه شریف همچنان استوار و بالنده باشیم.

قاسم علیپور مسول بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری استان فارس


/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: