گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
طی آئین باشکوهی با حضور استاندار فارس و دانش آموزان لارستانی مراسم روز ۱۳ آبان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آم
وزی لار؛ در مراسم باشکوهی با حضور استاندار فارس، فرماندار ویژه لارستان، تعدادی از مدیران کل استان فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه لارستان، مدیران ادارات لارستان، اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان و جمع زیادی دانش آموزان و دانشجویان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد.

در این راهپیمایی حاضران با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، هیهات منا الذله، مرگ بر آل سعود خائن» انزجار خود را از استکبار و دست نشانده های انها در اقصی نقاط دنیا ابراز داشتند.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم در سخنان کوتاهی باگرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان این روز بزرگ را دستاورد و پیروزی جوانان انقلاب و برملا شدن نقشه های آمریکا دانست و اظهار داشت: سیزده آبان در تاریخ کشور ایران ماندگار است.

جعفرپور با تأکید بر اینکه ملت ایران به عنوان شاگردان حضرت امام(ره) هیچگاه وقایع سیزده آبان فراموش نخواهد شد، افزود: بزرگترین درسی که می توان از رخداد سیزدهم آبان گرفت، درس مبارزه با استکبار و استبداد و توکل بر خدا در سخت ترین شرایط است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم و مسئولین لارستان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه به عنوان بخش کوچکی از دریای عظیم مردم نشان از بصیرت آنها دارد، تصریح کرد: ملت ایران و به تبع آن مردم لارستان پشت سر مقام معظم رهبری و رو در روی مستکبران و در رأس آنها آمریکا خواهد ایستاد.

استاندار فارس نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره علمای مجاهد لارستان حضرات آیات سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره)، سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، سیدمجتبی موسوی لاری(ره) و شهدای گلگون کفن این شهرستان، افزود: عزت، آبرو و افتخار ملت ایران مرهون تلاشها و از خودگذشتگی های علما و شهداست.

وی با بیان اینکه حضور آمریکا از ابتدای حضور در ایران با خیانت همراه بوده است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) باعث جلوگیری از توطئه ها و چپاول سرمایه های ایران شد.

افشانی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی باعث تحقیر آمریکا شد، خاطر نشان کرد: سیزده آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار به عنوان یک روز ملی در تاریخ ایران ماندگار است.

وی با تأکید بر اینکه برای سربلندی کشور در دنیا و استقلال از مستکبران می بایست بر داشته های خود تکیه کنیم و در علم و فناوری سرآمد شویم، اضافه کرد: باید با داشتن بنیه های علمی و به اتکاء به اتحاد و همبستگی از انقلاب خود محافظت کنیم. لارستانی مراسم روز ۱۳ آبان برگزار شد.

خروش دانش آموزان لارستانی در روز ۱۳ آبان

خروش دانش آموزان لارستانی در روز ۱۳ آبان

خروش دانش آموزان لارستانی در روز ۱۳ آبان

خروش دانش آموزان لارستانی در روز ۱۳ آبان

خروش دانش آموزان لارستانی در روز ۱۳ آبان

خروش دانش آموزان لارستانی در روز ۱۳ آبان


انتهای خبر224224/145
نام:
ایمیل:
* نظر: