شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۶:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
در داراب
بسته های حمایتی به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی داراب ارائه می شود .
به گزارش  سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس ، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به فراهم بودن تمامی زیرساخت ها در شهرک صنعتی داراب گفت: از سرمایه گذاران برای استقرار واحد های صنعتی و تولیدی در این شهرک صنعتی حمایت می شود.
شاهپور قنبری در بازدید از شهرک صنعتی داراب ،با اشاره به اینکه در این شهرک صنعتی تمامی امکانات و زیرساخت های مورد نیاز فراهم شده است گفت: با توجه به موقعیت شهرستان داراب بعنوان دروازه ورود فارس به هرمزگان ،سرمایه گذاری در شهرک صنعتی داراب توجیه اقتصادی دارد.
وی افزود: شهرک صنعتی داراب با 73 هکتار مساحت، ظرفیت استقرار 231 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی هزار و 500 نفر را دارد که هم‌اکنون 22 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 288 نفر در این شهرک در مرحله بهره‌برداری است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد : 17 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است که با بهره برداری از آنها سرانه صنعتی و اشتغال در این شهرک صنعتی افزایش خواهد یافت.
وی گفت: این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی شامل شبکه آب، برق، گاز، مخابرات و شبکه داخلی فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب است و بستر مناسبی برای استقرار واحد های تولیدی و صنعتی و جذب سرمایه گذار فراهم شده است.
قنبری با بیان اینکه سرمایه گذاران در شهرک داراب مشمول شرایط واگذاری در مناطق کمتر توسعه یافته می شوند  و بسته های حمایتی به آنان ارائه میشود ، گفت: سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی مشمول پرداخت 15درصد از مبلغ حق انتفاع بصورت نقدی و مابقی در اقساط 36ماهه می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: